
Well
Και πώς κατάφεραν να νομιμοποιήσουν, σχεδόν υπαρξιακά, την επιστροφή των ενηλίκων σε μια ξεχασμένη παιδικότητα;
Η πρώτη επαφή με τα Labubu μπορεί να προκαλέσει αμηχανία ή ακόμη και σύγχυση. Το «τέρας-κουνέλι» με τα μεγάλα αυτιά και το χαμογελαστό —σχεδόν σατανικό— πρόσωπο έχει κατακλύσει τη σύγχρονη ποπ κουλτούρα. Το βλέπουμε να συνοδεύει καλλιτέχνες όπως η Lizzo στις σκηνικές τους εμφανίσεις, να στολίζει τσάντες διασημοτήτων όπως ο Ντέιβιντ Μπέκαμ, ή να φορά ακόμη και… τσάντες Chanel.
Το Labubu είναι δημιούργημα της κινεζικής εταιρείας Pop Mart και έκανε την εμφάνισή του το 2019. Ωστόσο, μόλις τα τελευταία δύο χρόνια έχει φτάσει σε εκρηκτικά επίπεδα δημοφιλίας. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το The Atlantic, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 700% μέσα στο 2024. Κι όμως, η επιτυχία του δεν εξαντλείται απλώς στους αριθμούς.
Πέρα από το παιχνίδι: Το Labubu ως σύμβολο εποχής
Στα κλαμπ του Μπρούκλιν, νεαροί χορεύουν υπό το φως του νέον με Labubu δεμένα στις ζώνες τους, ενώ σε καταστήματα της Pop Mart επικρατεί πανδαιμόνιο με τις κυκλοφορίες των νέων μοντέλων — σε βαθμό που η εταιρεία αναγκάστηκε να διακόψει τις πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω υπερσυνωστισμού.
- 3ήμερο Reset: Ήπια αποτοξίνωση και ξεφούσκωμα μετά τις διακοπές
- Tα αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς του must για τον μήνα Αύγουστο
- Αυτό είναι σίγουρα το πιο «hot» collab που έκανε η Selena Gomez
- Louis Vuitton Beauty: Κραγιόν, balm & σκιές… στην πιο πολυτελή εκδοχή
- Θα μπορούμε να κάνουμε τα νύχια μας gel από τον επόμενο μήνα;