

Μαρία Καραμάνου
Η Apple ετοιμάζεται να κάνει ένα ακόμη εντυπωσιακό βήμα πέρα από τον κόσμο της τεχνολογίας, εισβάλλοντας δυναμικά και στον χώρο των μεταδόσεων της Formula 1. Από το 2026, η εταιρεία θα αποτελέσει τον αποκλειστικό συνεργάτη μετάδοσης του πιο δημοφιλούς μηχανοκίνητου σπορ στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε μια πενταετή συμφωνία που συνδυάζει καινοτομία, ψυχαγωγία και στρατηγικό όραμα.
Από το «F1 The Movie» στην τηλεοπτική πραγματικότητα
Η συνεργασία έρχεται ως φυσική συνέχεια της επιτυχίας της ταινίας «F1 The Movie», παραγωγής Apple Original Film, που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2025 σε κινηματογράφους και αίθουσες IMAX και ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο της στο Apple TV στις 12 Δεκεμβρίου 2025.
Η ταινία, αποτέλεσμα τριετούς συνεργασίας της Apple με την κοινότητα της F1, έφερε μια πρωτόγνωρα αυθεντική κινηματογραφική εμπειρία για τους φαν του αθλήματος και όχι μόνο. Με έσοδα σχεδόν 630 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, έγινε η πιο επιτυχημένη αθλητική ταινία όλων των εποχών, αποδεικνύοντας τη δύναμη του brand Apple να φέρνει πιο κοντά τους θεατές με ταχύτητα και αδρεναλίνη.
Όλη η F1… στην οθόνη της Apple
Η νέα συμφωνία θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να ζήσουν την εμπειρία της Formula 1 πιο ολοκληρωμένα από ποτέ. Συγκεκριμένα, όλες οι ελεύθερες δοκιμές, οι κατατακτήριες σκηνές, τα sprint και τα Grand Prix θα είναι διαθέσιμα στο Apple TV. Επιλεγμένοι αγώνες και όλες οι περίοδοι ελεύθερων δοκιμών θα είναι δωρεάν μέσω της εφαρμογής Apple TV.
Μάλιστα, η premium πλατφόρμα F1 TV Premium θα παραμείνει διαθέσιμη στις ΗΠΑ αποκλειστικά μέσω του Apple TV και δωρεάν για όσους εγγραφούν. Τέλος, η εμπειρία της Formula 1 θα επεκταθεί σε ολόκληρο το οικοσύστημα της Apple, με ειδικό περιεχόμενο και updates σε:
Apple News (ενημέρωση και ανάλυση)
Apple Maps (πληροφορίες αγώνων και τοποθεσιών)
Apple Music (soundtracks, playlists και podcasts)
Apple Sports (στατιστικά, live scores, updates)
Apple Fitness+ (προγράμματα εμπνευσμένα από τη F1)
Προσέλκυση νέου κοινού και νέα εποχή για τη Formula 1
Η συνεργασία αυτή δεν στοχεύει μόνο στην καλύτερη εμπειρία για τους υπάρχοντες fans, αλλά και στην προσέλκυση μιας νέας, πιο δυναμικής γενιάς θεατών. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Έρευνα Οπαδών της F1 (2025), το 47% των νέων οπαδών στις ΗΠΑ (με εμπλοκή τα τελευταία 5 χρόνια) είναι ηλικίας 18-24 ετών και πάνω από το 50% είναι γυναίκες, κάτι που δείχνει το αυξανόμενο ενδιαφέρον και τη διαφοροποίηση του κοινού. Η ικανότητα της Apple να «μιλά» απευθείας σε νεότερες γενιές μέσα από το ψηφιακό της οικοσύστημα θεωρείται κομβικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλήματος στην αμερικανική αγορά.
Formula 1 has a new home in the US. Watch every Grand Prix of the 2026 season live on Apple TV. Don’t miss it. pic.twitter.com/tgXI8NkGWe
— Apple TV (@AppleTV) October 17, 2025
Ο Stefano Domenicali, Πρόεδρος και CEO της Formula 1, δήλωσε: «Πρόκειται για μια απίστευτα συναρπαστική συνεργασία τόσο για τη Formula 1 όσο και για την Apple. Η συνεργασία αυτή θα μας βοηθήσει να προσελκύσουμε νέους οπαδούς μέσω καινοτόμων καναλιών και να τους κρατήσουμε αφοσιωμένους όλο τον χρόνο. Ευχαριστώ θερμά τον Tim Cook, τον Eddy Cue και την ομάδα της Apple για το όραμα και τον ενθουσιασμό τους».
Από πλευράς Apple, ο Eddy Cue, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών, σημείωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τη Formula 1 και προσφέρουμε στους χρήστες του Apple TV πρόσβαση σε ένα από τα πιο συναρπαστικά και ταχύτερα αναπτυσσόμενα αθλήματα στον κόσμο. Το 2026 σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη F1 και ανυπομονούμε να προσφέρουμε premium και καινοτόμο περιεχόμενο, όπως μόνο η Apple μπορεί».