ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φλοράλ φόρεμα και western μποτάκια
 

Πώς θα φάνε τα παιδιά φρούτα και λαχανικά;

Τα παιδιά χρειάζονται υγιεινή διατροφή για να υποστηρίξουν τη βέλτιστη ανάπτυξη του μυαλού και του σώματος τους

Βοηθήστε τα παιδιά σας από μικρή ηλικία να αποκτήσουν σωστές διατροφικές βάσεις. Η παιδική ηλικία είναι μια πολύ σημαντική φάση της ζωής των παιδιών, όπου οποιαδήποτε πληροφορία λάβουν, την απορροφούν εύκολα και την κρατούν ως τρόπο ζωής ακόμα και στην ενήλικη ζωή τους.  Σε αυτό το κείμενο θα μιλήσουμε λίγο για τη σχέση των παιδιών σας με τα φρούτα και τα λαχανικά. Η αποδοχή των λαχανικών και των φρούτων από τα παιδιά είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς γονείς. Τα φρούτα, όπως και τα λαχανικά, έχουν ανεκτίμητη θρεπτική αξία, και αυτό είναι κάτι που πρέπει πάση θυσία να μάθετε στα παιδιά σας, ενθαρρύνοντάς τα να αποδεχτούν τις γεύσεις τους από μικρά.

Εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόπο

1.Kαθρέφτης των παιδιών είναι οι γονείς.

Ως πρότυπό τους που είστε, λοιπόν, πρέπει να σας βλέπουν και εσάς να καταναλώνετε συχνά φρούτα και λαχανικά. Είναι σημαντικό να μην τους ασκείτε πίεση, και να μην τα επιβραβεύετε ή να τα τιμωρείτε χρησιμοποιώντας τρόφιμα, όπως για παράδειγμα τα γλυκά. Με αυτό τον τρόπο, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να ξεκινήσουν απλά να απεχθάνονται τα φρούτα και τα λαχανικά. Δώστε τους χρόνο, είναι απόλυτα κατανοητό!

2.Προσπαθήστε να συνοδεύετε όλα τα κύρια γεύματα με λαχανικά.

Για παράδειγμα, αν στο πρόγευμά τους θα φάνε τοστ, μπορείτε να δημιουργήσετε πάνω στο ψωμί φατσούλες με αγγουράκι και ντομάτα. Επίσης, προσπαθήστε να συνοδεύετε το μεσημεριανό και το βραδινό με σαλάτα και να διαμορφώνετε το φαγητό μέσα στο πιάτο με τρόπο που να είναι όμορφο σε παρουσία, συμπεριλαμβάνοντας πολύχρωμα λαχανικά εποχής - τα χρώματα είναι πιο ελκυστικά για τα μάτια των παιδιών και έτσι θα τους τραβήξει το ενδιαφέρον για να θέλουν να τα δοκιμάσουν. Επίσης, κάντε τις σαλάτες σας πιο πλούσιες γευστικά, προσθέτοντας μέσα σάλτσα βινεγκρέτ ή με γιαούρτι ή μουστάρδα.

3.Ενσωματώστε στις συνταγές σας τα φρούτα και τα λαχανικά!

Για παράδειγμα στο ρύζι, μπορείτε να βάλετε διάφορα κατεψυγμένα λαχανικά ή να φτιάξετε πίτσα σε τορτίγια προσθέτοντας μανιτάρια, ντομάτα και καλαμπόκι.  Όσον αφορά στα φρούτα, μέσα σε συνταγές μπορείτε να φτιάξετε ένα σπιτικό κέικ με αχλάδι και χαμηλό σε ζάχαρη ή μπισκότα βρώμης με μπανάνα. Επίσης, μπορείτε να ψήσετε στον φούρνο μήλα με κανέλα. Ζητήστε από το παιδί να συμμετέχει μαζί σας σε όλη τη διαδικασία, στο πλύσιμο και κόψιμο των φρούτων και των λαχανικών, όπως και στο μαγείρεμα. Με αυτό τον τρόπο θα εξοικειωθεί καλύτερα μαζί τους.

4.Ορίστε κάποια συγκεκριμένη στιγμή της ημέρας ως «η ώρα του φρούτου». 

Κάνοντάς το αυτό για αρκετό χρονικό διάστημα, θα βοηθήσει το παιδί να το συνηθίσει και έτσι μετά από μόνο του θα ζητά το φρούτο του. Μπορείτε με διαφορετικά φρούτα εποχής και διαφορετικά χρώματα να φτιάξετε ξυλάκια. Είναι και πάλι κάτι που θα τραβήξει το ενδιαφέρον στα μάτια του παιδιού.

5.Φτιάξτε φρέσκους χυμούς ή σμούθι με φρούτα!

Αναμείξτε διάφορα φρούτα εποχής για ένα γευστικό και θρεπτικό φυσικό χυμό. Μπορείτε εναλλακτικά να αναμείξετε τα φρούτα με γάλα ή γιαούρτι.

Πηγή: Μαρία Πιερίδου- διαιτολόγος - διατροφολόγος BSc (Hons) Dietetics

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση