ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Mαύρο oversized hoodie και cycling παντελονάκι
 

Νικήστε τη θερμότητα με αυτές τις εναλλακτικές επιλογές προπόνησης

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βεβαιωθείτε ότι επιβιώνετε τις προπονήσεις σας, είναι να επιλέξετε μια εναλλακτική μορφή προπόνησης. Αντί να τρέχετε, δοκιμάστε το περπάτημα ή βρείτε μια πιο ήπια ρουτίνα που να μπορείτε να κάνετε σε εσωτερικούς χώρους ή στη σκιά.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε μια προπόνηση στην πισίνα ή ακόμα και μια συνεδρία γιόγκα δίπλα στην πισίνα.

Διαβάστε παρακάτω για περισσότερες ιδέες προπόνησης...

  • Δοκιμάστε προπονήσεις χαμηλής έντασης
    Για να διατηρήσετε την ένταση σε χαμηλά επίπεδα όταν γυμνάζεστε, μπορείτε είτε να εμβαθύνετε το εύρος κίνησης είτε αυξήσετε τις επαναλήψεις. Εξακολουθείτε να έχετε πρόσβαση στις ίδιες μυϊκές ομάδες. Δοκιμάστε μια άσκηση με χαμηλή ένταση ή λιγότερο cardio, για μια ασφαλή αλλά αποτελεσματική καλοκαιρινή συνεδρία.
  • Βγάλτε το στρώμα σας έξω
    Μια από τις καλύτερες πτυχές της γιόγκα είναι ότι μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Η γιόγκα μπορεί να γίνει όσο απαιτητική όσο χρειάζεστε, αλλά όλες οι προσεγγίσεις σχεδιάζονται για να διευκολύνουν τους αρθρώσεις σας, περιορίζοντας την κρούση και τις ξαφνικές κινήσεις. Για αυτό πάρτε μια βαθιά ανάσα, συγκεντρωθείτε και απολαύστε τον πρωινό ή απογευματινό ήλιο.
  • Δημιουργήστε το δικό σας "αεράκι"
    Εάν είστε αφοσιωμένοι στα εσωτερικά γυμναστικά μηχανήματα και ιδιαίτερα το ποδήλατο, εδώ σας δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσετε το ποδήλατο έξω. Επιπλέον, δεν υπάρχει τίποτα όπως η ταχύτητα κατά μήκος ενός ανοιχτού δρόμου ή η κατάβαση σε ένα μονοπάτι, δημιουργώντας ένα μικρό, φυσικό κλιματισμό. Στόχος σας: να πάτε για ποδήλατο νωρίς το πρωί ή νωρίς το βράδυ.
ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση