ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: jean παντελόνι, πουκάμισο και kitty heels
 

Καρπούζι ή πεπόνι; crash test στα δύο αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού

Βάλαμε τα δύο φρούτα στο μικροσκόπιο και δίνουμε τα πλεονεκτήματα του ενός, απέναντι στα θετικά του άλλου.

newsroom must

Τα δύο απόλυτα καλοκαιρινά φρούτα που δεν απουσιάζουν σχεδόν από κανένα τραπέζι. Βάλαμε τα δύο φρούτα στο μικροσκόπιο και δίνουμε τα πλεονεκτήματα του ενός, απέναντι στα θετικά του άλλου.

Πεπόνι

- Τα 100 γρ. καρπουζιού έχουν 33 θερμίδες, 7,7 γρ. υδατάνθρακες και 94 γρ. νερό. Ακόμη, φτάνουν τα 0,62 γραμμάρια πρωτεΐνης, τα 7,7 γραμμάρια υδατανθράκων, τα 0,13 γραμμάρια σε λιπαρά και τα 4532 mcg λυκοπένιο.
- Είναι από το φρούτα με το μεγαλύτερο ποσοστό νερού - 90%
- Είναι το φυσικό ελιξήριο για όμορφο δέρμα αφού η βιταμίνη C που περιέχει συμβάλλει μεταξύ άλλων στη σύνθεση του κολλαγόνου.
- Μια φέτα πεπόνι θα σου δώσει ενέργεια και διάθεση για καλοκαιρινές εξορμήσεις, με τις βιταμίνες Β1 θειαμίνη και Β3 Νιασίνη να τονώνουν τον οργανισμό

Συνδύασέ το με προσούτο. Ιδανικό σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Ο συνδυασμός αυτός εξισορροπεί την σχέση καλίου-νατρίου στον οργανισμό, εξουδετερώνοντας την αρνητική επίδραση από το αλάτι.

Το πεπόνι μειώνει την πίεση του αίματος και την χοληστερόλη και προστατεύει από διάφορους τύπους καρκίνου και καρδιαγγειακά νοσήματα
Πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες που ονομάζονται καροτενοειδή που μπορούν να βελτιώσουν ακόμη και την εικόνα της κυτταρίτιδας στο σώμα

Καρπούζι

- Τα 100 γρ. πεπονιού αποδίδουν μόνο 35 θερμίδες, 8,16 γρ. υδατάνθρακες και 90 γρ. νερό. Περιέχει σάκχαρα ολικά (εκ των οποίων μόνο φρουκτόζη και φυσικά όχι ζάχαρη) 6,6%, καροτίνη (πρόδρομος ουσία της βιταμίνης Α) 48 μg, μαγνήσιο 10 mg, βιταμίνη C 9mg, βιταμίνη Α 0.19mg, κάλιο 210 mg και φυτικές ίνες 0,8 γραμμάρια.
- Είναι το φρούτο με την υψηλότερη περιεκτικότητα νερού - 94%
- Ένας καλός σύμμαχος για την υγεία τους δέρματος, ειδικά το καλοκαίρι που ταλαιπωρείται από τον ήλιο, αλλά και τα μάτια χάρη στη βιταμίνη Α.
- Ενισχύει τον μεταβολισμό σου, αφού περιέχει ένα από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά, το λυκοπένιο που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες

Δοκίμασε το με απολαυστική φέτα. Δεν επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με βαριά φαγητά και πολλές θερμίδες, ενώ του δίνεις σημαντικές θρεπτικές ουσίες και τον βοηθάς στην καύση λίπους.

Ο χυμός του καρπουζιού προκαλεί έντονη διούρηση και καθαρίζει το αίμα από τα δηλητήρια και τα νεφρά από τα άλατα και το πύον.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση