ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: tailored παντελόνι και chunky πλεκτό
 

«Burnout»: 5 τρόποι για να το αποφύγετε

5 τρόποι για να ανταπεξέλθεις στην κούραση της καθημερινότητας

Δέσποινα Άσπρου

Αισθάνεσαι διαρκώς κουρασμένη, χωρίς ενέργεια και διάθεση; Αν ναι, τότε πιθανότατα να βιώνεις έντονη κόπωση.  Πριν δούμε πώς μπορούμε να την διαχειριστούμε, αξίζει να πούμε ότι πρόκειται για ένα σύνηθες φαινόμενο και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που ευθύνονται για αυτό.

Η καθημερινότητα και οι συνεχείς υποχρεώσεις έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της κούρασης στον οργανισμό μας και πολύ εύκολα μπορούν να μάς οδηγήσουν στο λεγόμενο burnout, δηλαδή την εξουθένωση, η οποία μπορεί να έχει επιπτώσεις την κοινωνική, προσωπική και επαγγελματική μας ζωή. Υπάρχουν όμως τρόποι αντιμετώπισης του, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

photo by @Omid Armin on Unsplash

1. Ρύθμισε τον ύπνο σου.
Είναι σημαντικό να κοιμόμαστε τουλάχιστον 7 με 8 ώρες την ημέρα.

2. Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή
Το σώμα μας χρειάζεται ενέργεια, η οποία λαμβάνεται από την σωστή διατροφή και ενυδάτωση του οργανισμού.

3. Βάλε την γυμναστική στην ζωή σου
Ναι, όσο κουρασμένη και αν νιώθεις η γυμναστική έστω και για μισή ώρα την ημέρα θα αυξήσει το αίσθημα ικανοποίησης και θα τονώσει τον οργανισμό σου.

4. Μεσημεριανός ύπνος ή αλλιώς Power nap
Κι όμως ένας μικρός «υπνάκος» στην διάρκεια της ημέρας θα σε χαλαρώσει και θα σε ξεκουράσει. 20 με 30 λεπτά αρκούν για να σου προσφέρουν ενέργεια για την υπόλοιπη ημέρα.

5. Χαλάρωσε μέσω της μουσικής ή του διαβάσματος
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος χαλάρωσης από την παρέα ενός βιβλίου ή της μουσικής. Θα σε χαλαρώσει αναπτύσσοντας παράλληλα συναισθήματα ικανοποίησης και ευτυχίας.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση