ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: jeans, φαρδύ cardigan και μποτάκια
 

4 Τρόποι για να αντιμετωπίσετε την επιστροφή στην καθημερινότητα

Ομαλοποιούμε την «κάθοδο» προς την πραγματικότητα.

Δωριάνα Κυριάκου

Ήρθε λοιπόν η ώρα να το «χωνέψουμε», οδεύουμε προς το τέλος του καθιερωμένου καλοκαιριού, με τον Αύγουστο του 2021 να μετρά τις τελευταίες του μέρες, και το συναίσθημα να μην είναι και το καλύτερο, γιατί ας μην γελιόμαστε, κανείς δεν θέλει να τελειώσουν οι διακοπές, ή μήπως δεν πρέπει απαραίτητα;

Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία 2 χρόνια θα παραμείνουν στην μνήμη όλων μας ως τα πιο παράξενα που ζήσαμε (μετά τον πόλεμο – όσοι βίωσαν την εμπειρία), καθώς συνοδεύτηκαν με δύο ακραία συναισθήματα, αυτό της «καταπίεσης» της ελευθερίας και αυτό της προσπάθειας προς εκτόνωση.

Σε τόσο μεγάλο βαθμό που τελικά καταφέραμε, αντί να ξεκουραστούμε πραγματικά, προσπαθήσαμε να μετατρέψουμε το φετινό καλοκαίρι σε εκείνα τα παλιά, τα «παιδικά», μετρώντας όσες περισσότερες εμπειρίες μπορούσαμε για να κερδίσουμε έδαφος από το χαμένο χρόνο του lockdown.

Πως επιστρέφεις όμως στην καθημερινότητα μετά από κάτι τέτοιο;

Εμείς είμαστε εδώ για να σας προτείνουμε 4 βήματα που θα σας βοηθήσουν να ομαλοποιήσετε την κάθοδο στην πραγματικότητα, όσο πιο ανώδυνα μπορείτε.

1. Βάλτε πρόγραμμα

Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα είναι να ξεκαθαρίσετε τα θέματα με βάση τις προτεραιότητες. Εξάλλου ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας των «αρχών», στη δουλειά, στα σχολεία, στις σεζόν και ούτω καθεξής. Έτσι, για να καταφέρετε να έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα των όσων πρέπει να κάνετε, καλό θα ήταν είτε να τα γράψετε κάτω, είτε να τα βάλετε σε μια σειρά στο μυαλό σας, έτσι ώστε να αποφύγετε και την αποπνικτική πραγματικότητα, αλλά και την μη παραγωγικότητα.

2. Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας

Είναι πολύ βασικό να μην ξεχνάτε τον εαυτό σας, χωρίς να τον καταπιέζετε και χωρίς να του ασκείτε υπερβολική πίεση. Βρείτε χρόνο να κάνετε πράγματα που σας χαλαρώνουν ακόμη και αν αυτά είναι τα πιο απλά, όπως ένα καυτό μπάνιο, ένα καλομαγειρεμένο δείπνο, φρεσκοπλυμένα ρούχα, ενυδατικές ρουτίνες κ.ά. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρετε να παραμείνετε «πάνω» από τις απαιτήσεις των υποχρεώσεών σας, γειωμένοι και έτοιμοι για να τις αντιμετωπίσετε με αυτοπεποίθηση και πίστη για το μέλλον.

Photo by engin akyurt on Unsplash

3. Μην παρατήσετε τα χόμπι σας

Ναι, είναι λογικό, η επιστροφή στην καθημερινότητα δεν αφήνει πολύ χρόνο για τα αγαπημένα μας χόμπι, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα εγκαταλείψουμε. Βρείτε τον χρόνο να τα εφαρμόζετε στο πρόγραμμά σας, μπορεί να μην γίνονται με την ίδια συχνότητα, αλλά είναι ο τρόπος του εγκεφάλου να αποσυμφορηθεί από τις ευθύνες και να εκκρίνει τις αγαπημένες μας ορμόνες που στο τέλος θα δώσουν πίσω ένα μικρό κομμάτι ελευθερίας.

4. Επενδύστε στην ηρεμία

Μπορεί να είναι χιλιοειπωμένο, όμως εγώ είμαι εδώ για να σας υπενθυμίζω κάθε φορά πόσο σημαντική είναι η ισορροπία στην ψυχική υγεία. Στο όσο ιδιαίτερα αντιδρά ο εγκέφαλός μας στις καταστάσεις και στα «κύματα» που προκύπτουν στην καθημερινότητα, όταν τα βλέπουμε με καθαρό μάτι και όταν μπορούμε να είμαστε στο ύψος των δυνατοτήτων μας δυνατοί και έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε κάθε κατάσταση. Η ηρεμία είναι το κλειδί για την επιστροφή στην καθημερινότητα, για την αντοχή και για την υπομονή.

Όλα θα πάνε καλά, εξάλλου απομένουν μόνο 124 μέρες για τα Χριστούγεννα, κάντε τις να αξίζουν.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση