ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: jeans, φαρδύ cardigan και μποτάκια
 

4+1 τρόποι να επαναφέρετε τη θετικότητα στη ζωή σας

Ο mini κώδικας επιβίωσης στην καθημερινότητα.

Δωριάνα Κυριάκου

Είναι κάτι με κάθε Σεπτέμβρη που «επιβάλλει» στον συνειδητό μας κόσμο μια ανάγκη για αλλαγή, που τονίζει τις υποχρεώσεις αλλά ταυτόχρονα προσδίδει νέα εικόνα στην πραγματικότητά μας, αναγκάζοντας τον εαυτό να ξαναβάλει όρια και στόχους.

Από την άλλη, αν είστε έτοιμοι γι' αυτήν την αλλαγή, θα πρέπει πάντα να θυμάστε ότι η «πίεση» προς τον εαυτό θα πρέπει να γίνεται στοχευμένα και με θετική αύρα, προσθέτοντας θετικά χαρακτηριστικά, που εν τέλει θα λειτουργήσουν ως καταλύτης στην αρνητική ενέργεια.

Εμείς μαζέψαμε 5 κόλπα για να σας βοηθήσουμε να καταφέρετε ακριβώς αυτό, και σας τα παρουσιάζουμε:

1. Οραματιστείτε το μέλλον

Το να καταφέρνουμε να οραματιζόμαστε τον «ιδανικό» ρεαλιστικά εαυτό μας, ωθεί το μυαλό σε πράξεις που θα τον φτάσουν στο θεμιτό επίπεδο. Σκεφτείτε όλα όσα θέλετε να κρατήσετε και όσα θέλετε να αλλάξετε, και φτιάξτε μια εικόνα στο μυαλό σας. Χωνέψτε την και κάντε βήματα προς εκεί. Θα δείτε τα επίπεδα θετικότητας να ανεβαίνουν σταδιακά, δίνοντάς σας την ενίσχυση που χρειάζεστε.

2. Κάντε γυμναστική

Αυξήστε τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο, γίνετε δραστικοί, η αδράνεια είναι που ωθεί το μυαλό σε «καταστολή». Δώστε στο σώμα σας την δυνατότητα να απαλλαγεί από την πίεση, αποσυμφορήστε το σύστημα με τρόπο ιδανικό. Κάντε αερόβιο, χορέψτε, κάντε μια πολεμική τέχνη, η γυμναστική δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν πρέπει να είναι fun!

*Photo by Austin Chan on Unsplash
 
3. Να τρέφεστε σωστά

«Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ». Αυτό το ρητό από ένα ποίημα του Ρωμαίου ποιητή Ιουβενάλη μπορεί να μεταφραστεί σε ένα μεγάλο στόχο κάθε ανθρώπου μέχρι και σήμερα. Δώστε στο σώμα σας τα θρεπτικά συστατικά που θα αυξήσουν την παραγωγή happy hormones και στον εγκέφαλο. Η καύση της τροφής είναι η βενζίνη που χρειάζεται για να λειτουργήσει στον υπέρτατο βαθμό.

4. Απαλλαγείτε από την τοξικότητα

Αφαιρέστε από την καθημερινότητά σας τοξικούς ανθρώπους και καταστάσεις. Επενδύστε στη θετικότητα και απαλλαγείτε από το άγχος που προκαλούν τέτοιου είδους σχέσεις που πλήττουν τόσο την προσωπικότητα όσο και την καλοζωία σας. Δείτε τα πράγματα από μια άλλη οπτική και καθορίστε εσείς ποια ερεθίσματα σάς επηρεάζουν. Μην αφήνετε τοξικούς ανθρώπους να επεμβαίνουν στη δική σας πορεία.

5. Βρείτε την ελπίδα

Βάλτε στόχο, βρείτε την κρυφή ελπίδα για το μέλλον, και ας φαίνονται όλα δυσοίωνα. Βρείτε τον τρόπο και το «κόλπο» για να σταματήσει να σας επηρεάζει όλο το αρνητικό ερέθισμα, δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να αναγεννηθεί, βρίσκοντας την ελπίδα σε όσα θεωρείτε σημαντικά. Είναι καλό να βρίσκουμε λόγους για να γινόμαστε καλύτεροι, πιο θετικοί, πιο υγιείς και πιο έτοιμοι για να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις. Σε τελική ανάλυση, η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην την απολαμβάνετε.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση