ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: jeans, πουκάμισο και λεύκα sneakers
 

Το σύνδρομο της ακινησίας στην περίοδο της καραντίνας

Το περπάτημα από δωμάτιο σε δωμάτιο δεν αρκεί.

Μένουμε σπίτι και δεν είναι λίγοι αυτοί που επιλέγουν να λιώσουν στον καναπέ όλη την ημέρα βλέποντας Netflix. Ιδιαιτέρα τώρα με την νέα season του La Casa De Papel την οποία είμαι σίγουρη κάνατε binge watch μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Το να μένουμε αδρανείς χωρίς να κάνουμε κάτι μπορεί να μας προκαλέσει προβλήματα υγείας. Ένα από αυτά και το σύνδρομο της ακινησίας.

Τι είναι αυτό; Είναι όταν δεν κινούμαστε αρκετά με αποτέλεσμα οι μύες μας να ατροφήσουν. Προκαλεί αδυναμία και δυσκολία στην κίνηση.
Σύμφωνα με τον Strength and Conditioning Coach Γιώργος Μπίστας η ακινησία πολλές φορές μπορεί να προκαλέσει:

Απώλεια μυϊκής μάζας, δύναμης και κινητικότητας των αρθρώσεων
Αίσθημα πόνου
Ανισορροπία
Οστεοπόρωση
Μείωση καρδιαγγειακής υγείας
Πιθανότερο το ρίσκο θρόμβωσης αρτηριών, το οποίο συνεπάγεται με επιπλέον προβλήματα τα οποία δημιουργεί η θρόμβωση
Αίσθημα χαμηλής πίεσης με το που σηκωθείτε από το κρεβάτι ή από την καρέκλα
Προβλήματα μνήμης
Ανησυχία και κατάθλιψη
Προβλήματα στον κύκλο του ύπνου

Για να μπορέσουμε να το αντιμετωπίσουμε το σύνδρομο της ακινησίας ιδιαίτερα την περίοδο που βρισκόμαστε σε καραντίνα θα πρέπει να ακολουθήσουμε μερικές απλές οδηγίες.

Το περπάτημα από δωμάτιο σε δωμάτιο δεν αρκεί. Θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψιν πόσο σημαντική είναι η σωματική άσκηση.
Αν προτιμάτε να μείνετε σπίτι τότε μπορείτε να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε από το σπίτι. Αν πάλι δεν έχετε εξοπλισμό μην ανησυχείτε απλά χρησιμοποιήστε το βάρος του σώματός σας ή ότι άλλο έχετε στο σπίτι, εξάδες νερών, απορρυπαντικά και άλλα.

Όπως αναφέρει ο Γιώργος Μπίστας το τρέξιμο δεν είναι τελείως αποτελεσματικό για την ακινησία. Το τρέξιμο γυμνάζει κυρίως το κάτω μέρος του σώματος και πολλές φορές ξεχνάμε το επάνω. Ακόμα τα τρέξιμο δε τσιμέντο δημιουργεί κραδασμούς στα γόνατα και τα επιβαρύνει. Το ιδανικό θα ήταν να γίνεται εναλλαγή, μία μέρα τρέξιμο και η άλλη ασκήσεις στο σπίτι.

Ασκήσεις υπάρχουν πολλές που μπορείτε να ακολουθήσετε μέσα από το διαδίκτυο ή apps για γυμναστική στο σπίτι.

Μην ξεχνάτε μετά τον τέλος της άσκησής σας τις διατάσεις οι οποίες είναι ουσιαστικής σημασίας για τη διατήρηση του πλήρους εύρους κίνησης του ανθρώπινου σώματος.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση

Photo by Pablo Merchán Montes on Unsplash

Το στρες παχαίνει;

Μπορεί το στρες να μας οδηγήσει στην αύξηση κιλών; Δυστυχώς, η απάντηση είναι θετική, και ...
newsroom must
 |  HEALTH