ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: λευκό πουκάμισο, denim shorts και lace up πέδιλα
 

Καλοκαιρινά διατροφικά μυστικά…

…για μια αψεγάδιαστη σιλουέτα!

Ακτινογραφώντας το παγωτό: Την πιο αγαπημένη διατροφική πρόταση του καλοκαιριού

Το παγωτό θα αρχίσει σιγά-σιγά να αποτελεί το καλοκαιρινό μας σνάκ, αφού η θερμοκρασία άρχισε να αυξάνεται και το καλοκαίρι έδειξε τα σημάδια του. Το παγωτό παρέχει στον οργανισμό διάφορα μακροθρεπτικά συστατικά όπως υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη αλλά και λιποδιαλυτές βιταμίνες όπως Α, Δ και Ε.

Επίσης, έχοντας σαν κύριο συστατικό το γάλα, δίνει στον οργανισμό σημαντικές ποσότητες ασβεστίου και φωσφόρου. Μπορεί λοιπόν να ενταχθεί στα διατροφικά μας πλάνα, αφού σε γενικές γραμμές μπορεί να δώσει στον οργανισμό 100-250 θερμίδες μόνο, αναλόγως γεύσης και σύστασης.

Γνωρίζατε ότι...

Για σωστή ενυδάτωση του οργανισμού χρειάζεστε καθημερινά 25-35ml υγρών ανά κιλό σωματικού βάρους. Οι ανάγκες ενυδάτωσης αυξάνονται το καλοκαίρι όπου οι ψηλές θερμοκρασίες προκαλούν εφίδρωση και συνεπώς μεγαλύτερη απώλεια υγρών. Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους, κούραση αλλά ακόμα και απώλεια συγκέντρωσης.

Καλοκαιρινό μυστικό...

Για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας υιοθετήστε τη συνήθεια των μικρών και συχνών γευμάτων. Μερικές επιλογές για καθημερινά ενδιάμεσα σνακ είναι:
•    φρούτα εποχής
•    μπάρες δημητριακών
•    παστά φρούτα και ξηροί καρποί
•    μπισκότο βρώμης
•    γιαούρτι (0%) με μέλι και καρύδια

Διαιτολογικό Γραφείο Έλενα Αλετράρη (MSc, MBA, BSc)
Web: www.panmetronariston.com
Email: info@panmetronariston.com
Tel: 99749510
Δασουπόλεως 28, Διαμ. 202, 2015, Στρόβολος, Λευκωσία

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση