ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Λινό παντελόνι, λινό πουκάμισο και kitten heels
 

Αργυρώ Ροτσίδου: Μας δείχνει την καλύτερη άσκηση για οστεοπόρωση

«Οι ασκήσεις στο pilates στοχεύουν στην ενδυνάμωση των οστών μέσω ασκήσεων που φορτίζουν τις αρθρώσεις», είπε μεταξύ άλλων.

Μαρία Καραμάνου

Μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram, η Αργυρώ Ροτσίδου, που είναι pilates instructor , ανέδειξε τα οφέλη του πιλάτες για άτομα που αντιμετωπίζουν οστεοπόρωση. Επεσήμανε ότι το πιλάτες είναι μία ιδανική μορφή γυμναστικής, «Καθώς χρησιμοποιείται ήπια επιβάρυνση από διάφορα όργανα και μπορούν να γίνουν ασκήσεις και μόνο με το βάρος του σώματος». Τόνισε ότι «Οι ασκήσεις στο πιλάτες στοχεύουν στην ευθυγράμμιση του σώματος, τη διόρθωση μυϊκών ανισορροπιών και την ενδυνάμωση των οστών μέσω ασκήσεων που φορτίζουν τις αρθρώσεις».

Το pilates μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη στα άτομα που πάσχουν από οστεοπόρωση. Ορισμένα από αυτά τα οφέλη περιλαμβάνουν:

1. Ενδυνάμωση των μυών: Οι ασκήσεις πιλάτες επικεντρώνονται στην ενδυνάμωση των μυών, συμπεριλαμβανομένων των μυών που υποστηρίζουν τα οστά. Αυτή η ενδυνάμωση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της απώλειας οστικής μάζας και στη διατήρηση της ισχύος των οστών.

2. Βελτίωση της ισορροπίας: Οι ασκήσεις πιλάτες βοηθούν στη βελτίωση της ισορροπίας, πράγμα που μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο πτώσεων και τραυματισμών, ιδίως σε άτομα με οστεοπόρωση.

3. Ευθυγράμμιση του σώματος: Οι ασκήσεις πιλάτες εστιάζουν στην κατάλληλη στήριξη της σπονδυλικής στήλης και την ευθυγράμμιση του σώματος, βοηθώντας στη μείωση της πίεσης στα οστά και τους μύες.

4. Αύξηση της ευελιξίας: Οι ασκήσεις πιλάτες βελτιώνουν την ευελιξία και την κινητικότητα του σώματος, βοηθώντας στην αποφυγή του στρες και των τραυματισμών.

Συνολικά, το πιλάτες μπορεί να αποτελέσει ένα ασφαλές και αποτελεσματικό μέσο άσκησης για άτομα που πάσχουν από οστεοπόρωση, βοηθώντας στην ενδυνάμωση του σώματος και την προστασία των οστών.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση