ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: floral midi φόρεμα, πέδιλα και headband
 

8+1 έξυπνα tips για να πίνετε περισσότερο νερό

Μάθετε πώς θα αυξήσετε την καθημερινή του κατανάλωση

Σταύρη Φράγκου

Το νερό αποτελεί το κλειδί για έναν ποιοτικό τρόπο ζωής, καθώς αποβάλλει τις τοξίνες, ενυδατώνει το δέρμα και βοηθά στην απώλεια βάρους. Πιο κάτω σας παραθέτουμε μερικά έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την ποσότητα νερού που πίνετε ημερησίως.

1. Βάλτε ξυπνητήρι ή χρονόμετρο
Αν ξεχνάτε να πιείτε την ποσότητα νερού που πρέπει, δοκιμάστε να κατεβάσετε applications που έχουν δημιουργηθεί ακριβώς για να στο υπενθυμίζουν ή βάλτε εσείς κάποιο ξυπνητήρι.

2. Χρησιμοποιήστε καλαμάκι
Όταν πίνετε νερό με καλαμάκι, συνήθως καταναλώνετε μεγαλύτερη ποσότητα σε λιγότερο χρόνο. 

3. Προσθέστε … γεύση
Αν θέλετε την αφρώδη γεύση ενός αναψυκτικού δοκιμάστε ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό. Αν θέλετε περισσότερη γεύση, προσθέστε λίγο ξύσμα λεμονιού ή πορτοκαλιού ή ακόμα μερικές σταγόνες από lime ή μια κουταλιά από χυμό φρούτων χωρίς ζάχαρη. Βάλτε στο ποτήρι λίγες φέτες λεμόνι, αγγούρι, λάιμ ή οποιοδήποτε άλλο φρούτο ή λαχανικό προτιμάτε. Αν δεν έχετε φρέσκα φρούτα, δοκιμάστε να ρίξετε 1/4 του φλιτζανιού χυμού φρούτων. Εναλλακτικά, μπορείτε να προσθέσετε τσάι (π.χ. φασκόμηλο, χαμομήλι ή τσάι από τζίντζερ), φυτικά ροφήματα αλλά και βότανα (π.χ. τζίντζερ σε σκόνη ή φρέσκο σε φέτες, φύλλα μέντας) με αποτέλεσμα να επωφεληθείτε και από τις ιδιότητες των πιο πάνω αφεψημάτων.

4. Πιείτε νερό πριν το φαγητό
Πίνοντας ένα ποτήρι πριν από κάθε γεύμα ή σνακ, αυξάνεις την ημερήσια πρόσληψη σε υγρά, αλλά μπορείς να ενισχύσεις και την απώλεια βάρους, αφού θα σε κάνει να αισθάνεσαι λίγο πιο … χορτάτη!

5. Πάρτε το παντού
Το να βλέπετε το νερό παντού μέσα στο σπίτι, σας υπενθυμίζει ότι πρέπει να πιείτε. Βάλτε ένα μπουκάλι νερό στο γραφείο σας, δίπλα από το κρεβάτι ή κοντά στην τηλεόραση.

6. Προσθέστε παγάκια με γεύση
Παγώστε λίγο χυμό φρούτου σε παγοθήκες ή μερικά φρέσκα φρούτα (π.χ. μούρα ή ρώγες σταφυλιών) ή φέτες λεμονιού για να δώσετε γεύση και μια παιχνιδιάρικη εμφάνιση στο νερό σας.

7. «Φάτε» το νερό 
Προσθέστε στη διατροφή σας περισσότερα φρούτα και λαχανικά, καθώς περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού, ενώ, παράλληλα, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικές βιταμίνες. Φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό είναι το αγγούρι (96% νερό), το κολοκυθάκι (95% νερό), το καρπούζι (92% νερό) και το γκρέιπφρουτ (91% νερό).

8. Πριν διψάσετε πιείτε νερό
Η δίψα δεν είναι καλό σημάδι του πόσο καλά ενυδατωμένοι είμαστε. Μόλις διψάσετε το σώμα έχει ήδη χάσει αρκετό νερό, μειώνοντας την απόδοση του οργανισμού.

9. Νερό σε θερμοκρασία δωματίου
Προτιμήστε το νερό σε θερμοκρασία δωματίου αντί παγωμένο, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να πιείτε μεγαλύτερες ποσότητες.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση

Κάντε σεξ κάνει καλό

Κάντε σεξ κάνει καλό

Το σεξ είναι μια από τις πιο σημαντικές και καθοριστικές παραμέτρους μιας υγιούς σχέσης και ...
newsroom must
 |  HEALTH
X