ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: skinny jeans, φλοράλ μπλουζάκι και mules
 

5 τροφές που θα σας κρατήσουν χορτάτες

Για ένα πιο healthy lifestyle

Ριάνα Στυλιανού

Εάν αυτή τη περίοδο προσπαθείτε να χάσετε λίγο βάρος, τότε να ξέρετε πως το να είστε χορτάτες για περισσότερη ώρα είναι το κλειδί στην επιτυχία! Μια σωστή διατροφή που θα σας προσφέρει μπόλικη πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, καλό λίπος και άφθονες βιταμίνες είναι σημαντική για ένα healthy lifestyle, απώλεια περιττού βάρους και μακροχρόνια υγεία. Οι παρακάτω τροφές θα σας χαρίσουν ακριβώς αυτό.

1. Ξηροί καρποί
Οι ξηροί καρποί είναι σούπερ χορταστικοί αλλά μπορεί και να μετατραπούν σε βόμβα θερμίδων εάν δεν προσέξετε την μερίδα που θα καταναλώσετε. Μια κλειστή χούφτα είναι αρκετή, εφόσον θα σας προσφέρει αρκετή ενέργεια.

2. Όσπρια
Ο αρακάς, τα φασόλια, τα ρεβίθια και οι φακές, λόγω των ινών που περιέχουν προκαλούν κορεσμό και επιβραδύνουν την πέψη.

3. Πατάτες
Οι πατάτες αν και έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, λόγω των ινών που περιέχουν, θα σας κάνουν να νιώθετε σούπερ χορτάτες. Μια μεσαία βραστή πατάτα περιέχει το 20% των ημερήσιων αναγκών σε ίνες, γι’ αυτό και συνιστάτε πολλές φορές σε δίαιτες.

4. Σπόροι Chia
Οι σπόροι chia, που είναι μια πηγή ενέργειας και πολλών άλλων θρεπτικών συστατικών, περιέχουν 10γρ. ινών ανά μερίδα, οι οποίες με τα στομαχικά υγρά διογκώνονται και προκαλούν κορεσμό.

5. Πορτοκάλια
Πέραν του ότι τα πορτοκάλια είναι πηγή βιταμίνης C, A, B , καλίου και ασβεστίου, το εσωτερικό της φλούδας περιέχει πηκτίνη, η οποία θα σας χορτάσει στο έπακρο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση