ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: midi φούστα, λινό πουκάμισο και mules
 

5 εύκολα και γρήγορα smoothies για να είστε πάντα σε φόρμα

Σας δίνουμε πέντε συνταγές να διαλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Σταύρη Φράγκου

Είναι η νέα τάση που κάνει θραύση εδώ και χρόνια, με τις περισσότερες celebrities και όχι μόνο να επιλέγουν τα υγιεινά ροφήματα που ετοιμάζονται εύκολα και γρήγορα και τις διατηρούν σε φόρμα. Tα smoothies και αποτελούν το ιδανικό ρόφημα για να ξεδιψάσετε χωρίς να προσθέσετε στον οργανισμό σας έξτρα θερμίδες. Πρόκειται για αρωματικά, εύγευστα και βιταμινούχα παγωμένα ποτά, με ελάχιστες θερμίδες  που αντικαθιστούν τα milkshakes με παγωτό και κρέμα γάλακτος και τα ανθρακούχα αναψυκτικά, ικανοποιώντας τη δίψα σας και ταυτόχρονα την επιθυμία σας για κάτι γλυκό.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι φρέσκα φρούτα και λαχανικά, γάλα ή γιαούρτι ανάλογα με τις γευστικές σας επιθυμίες.

Smoothies tips 

1. Πλύνετε και στραγγίστε τα φρούτα.
2. Ξεφλουδίστε τα και αφαιρέστε τα κουκούτσια, αν χρειάζεται.
3. Κόψτε τα σε χοντρά κομμάτια και καταψύξτε τα σε αεροστεγή κλεισμένα σακουλάκια τέσσερις-πέντε ώρες πριν τα χρησιμοποιήσετε.
4. Αποφύγετε να προσθέτετε ζάχαρη ή γλυκαντικά. Περιοριστείτε στα φυσικά σάκχαρα που έχουν τα φρούτα.
5. Στις συνταγές όπου θα χρησιμοποιήσετε ξινά φρούτα, μπορείτε να προσθέσετε ένα κουταλάκι μέλι.
6. Χρησιμοποιείτε γιαούρτι ή γάλα αντί κρέμα γάλακτος. Για ακόμα πιο διαιτητικό αποτέλεσμα, επιλέγετε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και ελαφρύ γάλα.
7. Φροντίστε να τα πίνετε σε διάστημα δέκα-είκοσι λεπτών, αφού τα ετοιμάσετε. 


1. Detox, για υπέροχο σώμα και για λαμπερό δέρμα

Σε ένα μπλέντερ κτυπάτε 4 φύλλα μαρουλιού, 2 κλωναράκια σέλινο ψιλοκομμένο, 1 φλιτζάνι φρέσκο σπανάκι, 1 μήλο κομμένο στα 4 χωρίς τη φλούδα, 1 αχλάδι, ½ μπανάνα, χυμό από ½ λεμόνι, 1½ φλιτζάνι νερό και λίγα παγάκια.

2. Ευεξία, τονώνει και χαρίζει ευεξία

Κτυπάτε στο μπλέντερ 1 ποτήρι γάλα καρύδας, 1 ποτήρι νερό καρύδας, 1 κουταλιά ακάι σε σκόνη, 1 κουταλιά γκότζι μπέρι, 1 κουταλιά σπιρουλίνα, 1 κουταλιά κακάο σε σκόνη, 1 κουταλιά σπόρους τσία, 1½ κουταλιά vegan σκόνη πρωτεΐνης ρυζιού, 1 κουταλιά ρίζα μάκα σε σκόνη.

3. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και ασβέστιο, χαρίζει ενέργεια για όλη τη μέρα

Θα χρειαστείτε 5 φύλλα κέιλ κομμένα σε μεγάλα κομμάτια, χυμό από 1 λεμόνι, 1 μήλο κομμένο σε μεγάλα κομμάτια, 1 κομμάτι φρέσκο τζίντζερ, 1 κλωναράκι φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο, τα οποία κτυπάτε στο μπλέντερ με 120ml νερό.

4. Αντιοξειδωτικό και δυναμωτικό ρόφημα με βιταμίνες, που μας γεμίζει ενέργεια

Σ’ ένα μπλέντερ κτυπάτε 1 κλωναράκι σέλινο ψιλοκομμένο, ½ αγγουράκι με τη φλούδα κομμένο σε ροδέλες, 1 πράσινο μήλο ψιλοκομμένο, 2-3 φύλλα κέιλ, χυμό από 1 λεμόνι, 1 κουταλάκι τριμμένο τζίντζερ, 1 πρέζα στέβια ή 3-4 κύβους καρπούζι, 5-7 παγάκια και νερό.

5. Χαλάρωση και τοπικό λίπος

Αν θέλετε να καταπολεμήσετε τη χαλάρωση και να απαλλαγείτε από το τοπικό λίπος στην κοιλιά, τότε δεν έχετε παρά να μπείτε γρήγορα στην κουζίνα σας και να παρασκευάσετε το smoothie που σας προτείνουμε. Είναι εξαιρετικά θρεπτικό, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, συμβάλλοντας στη διάλυση του συσσωρευμένου λίπους. Θα χρειαστείτε 4 χοντρές φέτες καρπούζι, 1 φλιτζάνι γιαούρτι, 1 κουταλιά λεμόνι, 1 δόση βανίλια και1 κουταλιά μέλι. Καθαρίστε τις φέτες καρπουζιού από τα κουκούτσια, κόψτε τες σε χοντρά κομμάτια και βάλτε τες στο μπλέντερ μαζί με το μέλι, τη βανίλια και το χυμό λεμονιού. Κτυπήστε τα υλικά μέχρι να αναμειχθούν καλά και στη συνέχεια προσθέτετε το γιαούρτι. Όταν γίνει ένα απαλό αφρώδες μείγμα, βάλτε το σε ψηλό ποτήρι.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση