ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: polka dot φόρεμα, sneakers και layered κολιέ
 

4 Τρόποι να απαλλαγείτε από την τοξικότητα

Ένα βήμα προς την θετικότητα.

Δωριάνα Κυριάκου

Όπως είπαμε και στο παρελθόν, τοξικοί άνθρωποι και συνήθειες πλήττουν την ψυχοσύνθεση των ατόμων βαθιά και τις περισσότερες φορές, αναγκάζουν το άτομο εν αγνοία του να βυθίζεται σε προϋπάρχουσα ψυχοπαθολογία.

Για να αποφύγουμε λοιπόν όλο αυτό το μπέρδεμα, ήρθε ο καιρός να αναλογιστούμε και να ζυγίσουμε τα άτομα που επιλεκτικά έχουμε στη ζωή μας, και να μάθουμε να αποβάλλουμε την τοξικότητα που μπορεί να μας μεταφέρουν.

Αυτοί είναι 4 απλοί τρόποι για να κάνετε την αρχή. Σημαντικό είναι να πούμε ότι στις περιπτώσεις των ατόμων με προϋπάρχουσα ή προδιάθεση (όπου είναι ορατή) για ψυχοπαθολογία, ιδανικά το άτομο θα πρέπει να εμπιστευθεί έναν ειδικό.

1. Κάνε αυτοκριτική και ξεσκαρτάρισμα

Το πρώτο βήμα στο να αναγνωρίσουμε εάν επηρεαζόμαστε από την τοξικότητα που φέρουν μαζί τους τα «αρνητικά φορτισμένα» σχόλια, είναι η αυτοκριτική. Γιατί; ο λόγος εμπίπτει στην αναγνώριση των «λανθασμένων» κοινωνικών πεποιθήσεων αλλά και στην επιβεβαίωση των συναισθηματικών και πραγματικών μας ικανοτήτων. Το δεύτερο βήμα είναι το «ξεσκαρτάρισμα», αφού λοιπόν βεβαιωθούμε για τις πραγματικές μας αξίες, τότε θα μάθουμε να φιλτράρουμε και να ξεχωρίζουμε ποιος πραγματικά αξίζει να είναι στη ζωή μας.

2. Επένδυσε στη δύναμη του εαυτού

Στις περιπτώσεις όπου το άτομο που προβάλλει την τοξική συμπεριφορά έχει «ριζώσει» τόσο βαθιά στο περιβάλλον μας, ο μόνος τρόπος για να ξεφύγουμε από την δύνη του είναι να τολμήσουμε την επένδυση στον δικό μας εαυτό. Χωρίς πια να τον κρίνουμε για τα πάντα, και μαθαίνοντας να φιλτράρουμε και να ακούμε όσα μας βοηθούν να αναπτυχθούμε τόσο κοινωνικά όσο και συναισθηματικά.

3. Βρες την δύναμη να πεις όχι

Όταν λοιπόν καταφέρουμε να χτίσουμε μια γερή βάση για να «πατήσουμε» πάνω, τότε θα έρθει η εκ γενετής ανάγκη για αντανάκλαση της δικής μας επιλογής. Καθόλου περίπλοκο, η θετική ενέργεια και η εμπιστοσύνη στον εαυτό θα σου μεταφέρουν τέτοια αυτοπεποίθηση που πλέον δεν θα «φοβάσαι» ούτε να αρνηθείς, αλλά ούτε να τοποθετηθείς με τα λεγόμενα ή τις πράξεις των τοξικών ανθρώπων.

4. Αναλογίσου τις επιπτώσεις

Τελευταίο και σημαντικότερο. Μην τα «καταπίνεις αμάσητα». Οι τοξικοί άνθρωποι μπορούν να γίνουν τόσο χειριστικοί και «δολοπλόκοι» που καταφέρνουν σχεδόν πάντα το σκοπό τους. Όχι όμως, εάν εσύ επενδύσεις στην δύναμη του δικού σου μυαλού, σε μια «εικονική» ζυγαριά που θα σε οδηγεί πάντα στην ορθή κατάληξη. Στις περιπτώσεις που νιώθεις ή αντιλαμβάνεσαι ότι το άτομο μπορεί να είναι τοξικό, γίνε ο «ξύπνιος» της παρέας και προσπάθησε να αναλογίζεσαι πάντα τις επιπτώσεις (impact) που μπορεί να αποκτήσει πάνω σου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση