ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: λευκό πουκάμισο, denim shorts και lace up πέδιλα
 

3 διαφορετικοί τρόποι για να απαλλαγείς από τις αρνητικές σκέψεις

Η αρνητικότητα στη σκέψη υπάρχει μεν και μπορεί να αντιμετωπιστεί δε

Γιώργος Γκαρακλίδης

Η σκέψη ως σκέψη έχει απίστευτη δύναμη και επιρροή στην καθημερινότητά μας και γι' αυτό τον λόγο επηρεάζει τη ζωή μας σε μεγάλο βαθμό. Μαντέψτε σε τι κατάσταση μπορεί να βρεθείτε αν οι αρνητικές σας σκέψεις κυριαρχούν σε καθημερινή βάση και κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. 

Καλά λένε όσοι θεωρούν πως κάθε κεφάλι, κάθε μυαλό είναι ένας κόσμος.

Ωστόσο υπάρχουν τρόποι για να αντιμετωπίσετε τις αρνητικές σκέψεις που ενδεχομένως να υπερισχύουν στο μυαλό σας.

Πάρτε τον έλεγχο:

Κάθε φορά που οι αρνητικές σκέψεις «εισβάλλουν» στον μικρόκοσμό σας, πείτε στον εαυτό σας πως θα κάνετε τα πάντα για να μην επηρεαστείτε άμεσα. Δηλαδή, με λίγα λόγια βγείτε έξω να περπατήσετε ή καλέστε τα αγαπημένα σας πρόσωπα για να μιλήσετε για άσχετα θέματα. Αρχίστε να κάνετε την «αγγαρεία» που αναβάλετε συνεχώς ή επισκεφθείτε κα΄ποιο φίλο.

Εστιάστε στο τώρα και στη στιγμή που βρίσκεστε:

Ακούστε την πραγματικότητα τριγύρω σας, είτε είναι τα βήματα του σκύλου σας είτε τους εξωτερικούς ήχους είτε τους ήχους του σώματός σας. Δείτε που είστε και σκεφτείτε πως τίποτα στην τελική, δεν μετράει τόσο όσο νομίζετε. Μονάχα θέματα υγείας μπορούν να σας απασχολούν αλλά ακόμη κι εκεί μην φέρνετε συνεχώς την καταστροφή γιατί όπως προαναφέραμε, τίποτα δεν έχει τη σημασία και τη βαρύτητα που του δίνετε.

Μιλήστε σε δικά σας άτομα:

Νομίζω πως λίγο πολύ, όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει να μιλάμε και να ανοιγόμαστε στα δικά μας άτομα και όλοι ξέρουμε και πόσο ψυχικά ανάλαφροι νιώθουμε μόλις μιλήσουμε στα πρόσωπα αυτά. Ο καθένας γνωρίζει ποια είναι αυτά τα άτομα και τι μπορούμε να πούμε σε αυτά αλλά μιλήστε. Οι οποιεσδήποτε αρνητικές σκέψεις μπορούν να ελεγχθούν και το γεγονός ότι μπορούμε να τις ελέγξουμε σε αρχικό στάδιο αν όχι να τις δαμάσουμε, σημαίνει πολλά. 

 

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση