ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Tailored παντελόνι και cropped top
 

Άνοδος για τον Hermès το 2016

Είναι ένα από τα πιο διαχρονικά brands -αν όχι το πιο διαχρονικό- και ένας από τους πιο ανθεκτικούς οίκους, αν λάβει κανείς υπόψη ότι τη στιγμή που οι άλλοι παλεύουν να επιβιώσουν αυτός βλέπει τις πωλήσεις του ν' αυξάνονται. Ο λόγος για τον Hermès, που σύμφωνα με τις μετρήσεις το τρίτο τέταρτο του 2016 είδε αύξηση στα έσοδά του κατά 10 τοις εκατό (ποσοστό που αντιστοιχεί σε 1.26 δις ευρώ). Πολύ σημαντική άνοδος αν λάβει κανείς υπόψη τα δύο προηγούμενα τρίμηνα, όπου ανέβηκε κατά 6 και 8 τοις εκατό αντίστοιχα.

Σε ανακοίνωσή του το 2015 ο οίκος είχε αναφέρει πως οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι μετρίασαν τις πωλήσεις στην Ευρώπη -ιδιαίτερα οι πωλήσεις στα χαρακτηριστικά φουλάρια του οίκου, τα οποία προτιμούν κυρίως οι τουρίστες, δέχτηκαν μεγάλο πλήγμα-. Σήμερα, κι ενώ πλησιάζουμε προς το τέλος ακόμα μιας χρονιάς. ο συγκεκριμένος τομέας δεν έχει επανακάμψει ακόμη -οι πωλήσεις μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2016 ήταν μειωμένες κατά 6 τοις εκατό-, όμως σ' αυτό το σημείο οι τσάντες του οίκου ήρθαν να καλύψουν το κενό.

Εξαιτίας των θρυλικών Birkin και Kelly, αλλά και την επιτυχία που γνώρισαν τρια καινούργια στυλ -Constance, Halzan και Lindy- οι πωλήσεις στις τσάντες γνώρισαν αύξηση κατά 16 τοις εκατό. Η αυξημένη ζήτηση υποστηρίχτηκε και από τρεις νέες μονάδες παραγωγής, ενώ οι πωλήσεις στις τσάντες κάλυψαν επίσης και την μείωση κατά 1 τοις εκατό στις πωλήσεις της ready-to-wear συλλογής. Τα αρώματα και τα ρολόγια γνώρισαν αύξηση κατά 6 και 1 τοις εκατό αντίστοιχα.

Σύμφωνα πάντως με τους αναλυτές το ασταθές κλίμα ήρθαν να ενισχύσουν και οι αμερικανικές εκλογές.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση