ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: floral φόρεμα και mules
 

Πώς να καταπολεμήσετε τα συμπτώματα της περιόδου με τη διατροφή

Ριάνα Στυλιανού

Το να είσαι γυναίκα είναι φανταστικό, είμαστε το ωραίο φύλο όπως και να το κάνουμε. Ωστόσο με όλα αυτά τα καλά του να είσαι γυναίκα, έχουμε και τη περίοδο, που μάς ταλαιπωρεί με ποικίλα συμπτώματα, όπως ναυτία, πονοκέφαλοι και κατακράτηση υγρών

Ειδικά όσον αφορά το κομμάτι της διατροφής, οι μέρες της περιόδου χρειάζονται ιδιαίτερο χειρισμό.

Free Woman Suffering from a Stomach Pain Stock Photo

Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, οι επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι το προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο και οι πόνοι της περιόδου σχετίζονται άμεσα με τη διατροφή αλλά και το στρες.

Ποιες είναι λοιπόν, οι τροφές που είναι καλό να καταναλώνουμε τις δύσκολες μέρες του μήνα και γιατί;

Πορτοκάλι
Είναι μια καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β και ειδικά θειαμίνης, για την οποία μελέτες έχουν δείξει πως μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των πόνων της περιόδου. Μπορείτε να προσθέσετε φέτες πορτοκαλιού στη σαλάτα σας, καθώς τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι άλλος ένας καλός τρόπος για να πάρετε αυτές τις βιταμίνες.

Γιαούρτι
Ένα γιαούρτι, κατά προτίμηση με χαμηλά λιπαρά, μπορεί να εξισορροπήσει τα επίπεδα του ασβεστίου στον οργανισμό σας τις δύσκολες μέρες. Έρευνες έχουν δείξει ότι κατά τη διάρκεια της ωορρηξίας τα επίπεδα του ασβεστίου πέφτουν, προκαλώντας πρήξιμο του σώματος και κακή διάθεση.

Μπανάνα
Η μπανάνα είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα που μπορείτε να καταναλώσετε γιατί ενισχύουν τη διάθεση, χάρη στην υψηλή δόση βιταμίνης Β6. Είναι πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο, τα οποία μπορούν να μειώσουν την κατακράτηση υγρών και το φούσκωμα. Βοηθούν επίσης στη ρύθμιση του πεπτικού σου συστήματος, το οποίο σε μερικές γυναίκες αποτελεί μεγάλο πρόβλημα τις δύσκολες μέρες.

Καρύδια
Για να καταπολεμήσετε τους δυνατούς πόνους της περιόδου μπορείτε να στραφείτε σε έναν πλούσιο ξηρό καρπό, τα καρύδια. Ο πόνος που νιώθετε στη διάρκεια της περιόδου είναι αποτέλεσμα των συσπάσεων των μυών της μήτρας σας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή. Καταπολέμησε φυσικά την ενόχληση με τροφές πλούσιες σε αντιφλεγμονώδη Ω-3 λιπαρά οξέα, όπως τα καρύδια. Άλλες πηγές σε "καλά λίπη" είναι επίσης αβοκάντο και ο σολομός.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Beauty  |  skincare  |  inspo  |  tips  |  trends  |  omorfia  |  epidermida  |  frontida  |  ομορφιά  |  επιδερμίδα  |  φροντίδα  |  πρόσωπο  |  μάσκες  |  κρέμες  |  ορός  |  serum  |  face  |  skin  |  must know  |  must read  |  products  |  trending now  |  lip oils  |  face cream  |  hydration  |  προϊόντα ομορφιάς

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση