ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: καρό πουκάμισο, tailored παντελόνι και sneakers
 

Lockdown vol 2: Πώς να ξεκινάτε τη μέρα σας ευχάριστα

Εάν σας λείπει το “bοοst” από τον οργανισμό σας, τότε αυτό που έχετε να κάνετε είναι να ρυθμίσετε το ενεργειακό σας ρολόι.

Ριάνα Στυλιανού

Σαν να μην πέρασε μια μέρα από το πρώτο lockdown σωστά; Τουλάχιστον εμείς έτσι νιώθουμε, εφόσον τα ανάμικτα συναισθήματα (που δεν είναι και τόσο θετικά) μας έχουν κατακλείσει ήδη.

Ωστόσο δεν πέφτουμε στην παγίδα του να νιώθουμε μίζεροι όλη μέρα... Γι΄αυτό και κάναμε την κατάλληλη έρευνα για να μπορούμε να έχουμε την πιο όμορφη και παραγωγική ημέρα εν καιρώ καραντίνας.

Το να μένουμε σπίτι όλη μέρα, είναι λογικό να μας φαίνεται πιο έντονη η κόπωση, και αυτό δεν ισχύει απαραίτητα επειδή είμαστε κουρασμένες, αλλά επειδή η κλεισούρα σε συνδυασμό με το αχνός έχουν αυτό το αποτέλεσμα, όπως επίσης και η έλλειψη ενέργειας και καλής διάθεσης.

Εάν σας λείπει το “bοοst” από τον οργανισμό σας που θα σας βάλει σε εγρήγορση, τότε αυτό που έχετε να κάνετε είναι να ρυθμίσετε το ενεργειακό σας ρολόι. Ως αποτέλεσμα, θα έχετε μια καλύτερης ποιότητα ημέρα και σίγουρα πολύ πιο παραγωγική. Keep on reading!

Ξυπνήστε ομαλά και ήρεμα
Αντί να σηκωθείτε από το κρεβάτι αμέσως μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι σας, καλό θα ήταν να αφιερώνατε μερικά λεπτά στο σώμα και το μυαλό σας, να συνέλθουν από τον ύπνο. Κάντε μερικές ασκήσεις αναπνοών, για να σας βοηθήσει.

Το κρύο νερό είναι ζωή
Εφόσον σηκωθήκατε από το κρεβάτι και επισκεφθήκατε την τουαλέτα, πλύνετε το πρόσωπό σας με κρύο νερό. Αυτή η αναζωογονητική αίσθηση ξυπνάει κυριολεκτικά τον εγκέφαλο.

Κάντε διατάσεις
Οι πονεμένοι και πιασμένοι μύες, κυρίως στους ώμους, την πλάτη και τη λεκάνη, θα σας κάνουν να νιώσετε κουρασμένες ακόμα πριν καλά καλά ξεκινήσει η μέρα. Κάντε μερικές ήπιες ασκήσεις streaching προτού κάνετε οτιδήποτε άλλο. 5 λεπτά αρκούν.

Περιποιηθείτε τον εαυτό σας
Μη μείνετε με τις πιτζάμες σας όλη τη μέρα. Αλλάξτε σε ένα άνετο look και ροκάρετε τα lounge wear σας. Δώστε έμφαση στην επιδερμίδα σας ενυδατώνοντας και προστατεύοντάς την με αντηλιακό (ναι, ακόμα και στο σπίτι) και φτιάξτε τα μαλλιά σας με ένα cute και περιποιημένο χτένισμα. Εξάλλου ποτέ δεν ξέρετε εάν θα τύχει κάποιο επείγον zoom meeting με τη δουλειά.

Προγευματίστε
Μάλλον θα το γνωρίζετε ήδη, αλλά δεν χάνουμε και κάτι από το να σας το υπενθυμίσουμε. Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, έτσι, πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη σημασία σε αυτό για να παρέχετε στον οργανισμό σας την ενέργεια που του χρειάζεται. Τα δημητριακά ολικής άλεσης, φαγητά που περιέχουν απάχη πρωτεΐνη και καλά λιπαρά είναι must κάθε πρωί.

Κάντε μια βόλτα στο τετράγωνο της γειτονιάς
Έχετε σκυλάκι; Εκμεταλλευτείτε το γεγονός και κάντε την πρωινή σας βόλτα στη γειτονιά για να πάρτε καθαρό αέρα αλλά και να συνδυάσετε τη χαλαρή γυμναστική με την σούπερ ωφέλιμη βιταμίνη D που μας παρέχουν οι ακτίνες του ήλιου.

Πιείτε άφθονο νερό
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, είναι σημαντικό να κρατάτε το σώμα σας ενυδατωμένο. Όταν νιώθετε κουρασμένη ή δεν μπορείτε να σκεφτείτε καθαρά, πίσω από αυτό το συναίσθημα ίσως να κρύβεται η αφυδάτωση. Επόμενος, είτε δουλεύετε από το σπίτι ή το γραφείο, καλό θα ήταν να έχετε πάντα δίπλα σας το μπουκαλάκι σας γεμάτο νερό, και να πίνετε ακόμα και αν δεν διψάτε.

Απολαύστε το μεσημεριανό σας
Όση δουλειά και να έχετε, αφιερώστε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και χαλαρώστε την ώρα του μεσημεριανού. Μην κάνετε skip το γεύμα σας και αποφύγετε οποιαδήποτε μορφή οθόνης για κανένα μισάωρο. Βγείτε έξω στην αυλή ή τη βεράντα σας, διαβάστε ένα βιβλίο, ακούστε μουσική ή κάντε οτιδήποτε άλλο σας ευχαριστεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση