ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: jean φούστα, loose πουκάμισο και σανδάλια
 

6 τρόποι για να χάσετε παραπανίσια κιλά χωρίς δίαιτα

Πρέπει να αγαπάμε τον εαυτό μας όπως είναι και να μην είμαστε τόσο αυστηροί με το σώμα μας εάν έχουμε την υγεία μας.

Ριάνα Στυλιανού

Με τον ερχομό του Ιούνη, (που είναι πιο κοντά από τι νομίζετε) το καλοκαίρι θα είναι και επίσημα εδώ. Ωστόσο εμείς σαν γνήσιοι Κύπριοι, αρχίσαμε τα μπάνια στις παραλίες εδώ και μερικές εβδομάδες, καθώς οι θερμοκρασίες μας το επιτρέπουν στο έπακρο.

Αυτή η χρονιά όμως ήταν ιδιαίτερα δύσκολη όσον αφορά τη σωματική μας ακεραιότητα, όπως και το 2020 φυσικά, εφόσον τα γυμναστήρια δεν λειτουργούσαν για αρκερούς μήνες και αυτό να επηρέασε ψυχολογικά, αλλά και σωματικά πολλούς από εμάς. Επομένως, δεν είναι λίγες αυτές που ίσως να μην νιώθουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση να βγουν στην πλαζ και να ροκάρουν το μπικίνι τους.

Ωστόσο, η αυτοπεποίθηση δεν έχει να κάνει πάντα με την εξωτερική εμφάνιση. Πρέπει να αγαπάμε τον εαυτό μας όπως είναι και να μην είμαστε τόσο αυστηροί με το σώμα μας εάν έχουμε την υγεία μας και όλα τα σχετικά. Εάν πάλι νιώθετε πως θέλετε να χάσετε μερικά καραντινάτα κιλά, τότε σας έχουμε τη λύση. Με 6 απλούς τρόπους μπορείτε να χάσετε το βάρος που θέλετε χωρίς καν να το καταλάβετε.

 

Να πίνετε άφθονο νερό
Τα 8 ποτήρια νερό ημερησίως δεν είναι αρακέτα εάν θέλετε να διατηρήσετε το βάρος ή ακόμα και να χάσετε μερικά παραπανίσια κιλά. Οι ειδικοί προτείνουν να καταναλώνουμε τουλάχιστον 2.5 λίτρα νερό την ημέρα, δηλαδή δύο μεγάλες μπουκάλες του 1.5 λίτρου.

Μην αγοράζετε λιχουδιές
Για να αποφύγετε την κατανάλωση ανθυγιεινών τροφίμων, πολύ απλά μην τα αγοράζετε. Αντί λοιπόν να γεμίζετε το ντουλάπι σας με μπισκότα, ζαχαρωτά, μπάρες δημητριακών με περισσότερο από 100 θερμίδες κτλ., προτιμήστε τα εποχιακά φρούτα ή τις μαύρες σοκολάτες.

Σταματήστε να τρώτε στέκοντας
Γιατί το λέμε αυτό; Επειδή όταν καθόμαστε στο τραπέζι για να φάμε, αντιλαμβανόμαστε ότι τρώμε ένα πλήρες γεύμα, ενώ όταν το κάνουμε στέκοντας ή κάνοντας ταυτόχρονα και κάτι άλλο, το φαγητό καταλήγει να είναι «ασυνείδητο», με αποτέλεσμα να τρώμε ξανά και ξανά χωρίς να το αντιληφθούμε.

Συνοδεύστε το φαγητό σας έξυπνα
Σε οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας, είναι σημαντικό να συνοδεύετε το φαγητό σας με σαλάτα, καθώς τα χόρτα και τα λαχανικά θα σας κάνουν να νιώθετε πιο “γεμάτες”. 

Νερό με λεμόνι
Μια συνήθεια που καλό θα ήταν να εντάσσατε στη ρουτίνα σας, είναι να πίνετε κάθε πρωί, ένα μεγάλο ποτήρι με νερό και λεμόνι. Τα οφέλη είναι πολλά καθώς βοηθά και τον μεταβολισμό. 

Εντάξτε την άσκηση στην καθημερινότητά σας
Εάν δεν είστε ιδιαίτερα αθλητικοί τύποι, μπορείτε να εντάξετε το περπάτημα στην καθημερινότητά σας όπου μπορείτε. Δηλαδή ένα μισάωρο περπάτημα στη γειτονιά ή το γραμμικό πάρκο είναι πολύ καλύτερο από το τίποτα. Επίσης, αφού αρχίσατε να πηγαίνετε για μπάνια στις παραλίες, μπορείτε κάλλιστα να κάνετε ειδικές ασκήσεις κάτω από το νερό, να κολυμπήσετε λίγο περισσότερο ή να παίξετε ρακέτες και volley με τους φίλους σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
διατροφή  |  υγεία  |  καλοκαίρι  |  κιλά  |  health  |  body  |  weight  |  summer  |  tips  |  no diet

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση