ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φλοράλ αέρινο φόρεμα με βολάν και flip flop
 

6 τροφές που μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση σας

Οι 6 must τροφές που μπορούν να βοηθήσουν ώστε νιώθουμε καλύτερα στην καθημερινότητά μας.

Μαρία Καραμάνου

Η καθημερινή μας διατροφή δεν επηρεάζει μόνο την υγεία του σώματός μας, αλλά και την ψυχολογική μας κατάσταση. Οι σωστές τροφές μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση μας, να μας δώσουν ενέργεια και να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του στρες. Οι διατροφικές μας επιλογές παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της ισορροπίας των νευροδιαβιβαστών, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τα συναισθήματά μας. Για αυτό και εμείς βρήκαμε τις 6 must τροφές που, σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεσή μας και να μας βοηθήσουν να νιώθουμε καλύτερα στην καθημερινότητά μας.

Σοκολάτα

Η σοκολάτα, ιδιαίτερα η μαύρη σοκολάτα, είναι γνωστή για τις ευεργετικές της ιδιότητες στη διάθεση. Περιέχει ουσίες όπως το θεοβρωμίνη και η φαινυλαιθυλαμίνη που έχουν την ικανότητα να αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης και της ενδορφίνης στον εγκέφαλο. Αυτές οι χημικές ουσίες μπορούν να προκαλέσουν αισθήματα ευχαρίστησης και ευεξίας.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι, όπως τα αμύγδαλα, τα καρύδια και οι ηλιόσποροι, είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση αυτών των τροφών μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα κατάθλιψης και να βελτιώσει τη διάθεση.

Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί, είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία συμβάλλουν στη μείωση της φλεγμονής και στη βελτίωση της λειτουργίας του εγκεφάλου. Μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική κατανάλωση λιπαρών ψαριών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων άγχους και κατάθλιψης.

Μπανάνα

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β6, η οποία βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που επηρεάζει τη διάθεση. Επιπλέον, περιέχουν μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στη χαλάρωση των μυών και τη μείωση του στρες.

Φυλλώδη πράσινα λαχανικά

Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι και το λάχανο, είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση της διάθεσης. Το φυλλικό οξύ βοηθά στη μείωση των επιπέδων της ομοκυστεΐνης, μιας ουσίας που σχετίζεται με την κατάθλιψη και το άγχος.

Βρώμη

Η βρώμη είναι μια εξαιρετική πηγή σύνθετων υδατανθράκων, οι οποίοι απελευθερώνουν αργά την ενέργεια στο σώμα. Αυτό βοηθά στη διατήρηση σταθερών επιπέδων σακχάρου στο αίμα και στη μείωση των απότομων αλλαγών της διάθεσης. Επιπλέον, η βρώμη περιέχει σεροτονίνη, η οποία μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της διάθεσης και στη μείωση του στρες.

Η διατροφή μας μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στη διάθεσή μας και στην ψυχική μας υγεία. Ενσωματώνοντας αυτές τις έξι τροφές στη καθημερινή μας διατροφή, μπορούμε να βελτιώσουμε την ψυχική μας ευεξία και να αντιμετωπίσουμε καλύτερα τις προκλήσεις της καθημερινότητας.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση