ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: jeans, κορμάκι και μποτάκια
 

5 υγιεινά γεύματα για να πάρετε μαζί σας στο γραφείο

Για ένα δυναμικό come back στη ρουτίνα.

Ριάνα Στυλιανού

Με τον ερχομό του Σεπτέμβρη μπήκαμε απευθείας σε ένα διαφορετικό mood, όπου θέλουμε να κάνουμε ένα δυναμικό come back στη δουλειά μετά τις διακοπές, να ξαναρχίσουμε το γυμναστήριο αλλά και να προσέξουμε τη διατροφή μας.

Ο καλύτερος τρόπος για να προσέχετε τι τρώτε, είναι η οργάνωση... και αυτό συνεπάγεται με την προετοιμασία του μεσημεριανού σας από το σπίτι. Με αυτό τον τρόπο εξοικονομείτε χρήματα και μειώνετε τη χρήση πλαστικών συσκευασιών μίας χρήσεις εάν θα παραγγέλλατε από κάπου.

Δείτε λοιπόν πιο κάτω 5 απολαυστικά και σούπερ υγιεινά γεύματα, εύκολα στην εκτέλεσή τους για να πάρετε μαζί σας στο γραφείο.

Buddha bowl
Ένα εύκολο γεύμα για να ετοιμάσετε από το προηγούμενο βράδυ ή το πρωί πριν πάτε για δουλειά. Τοποθετήστε τα αγαπημένα σας λαχανικά μέσα σε ένα μπολ, quinoa ή καστανό ρύζι, φυτικές πρωτεΐνες όπως ρεβίθια ή tofu και το dressing της επιλογής σας.

Λαχανικά ατμού και κοτόπουλο
Ένα απλό γεύμα όλο βιταμίνες και πρωτεΐνες που θα σας δώσει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για την ημέρα. Συνοδεύστε το με γιαούρτι και μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

Μπιφτέκι βοδινό με ρύζι
Γευστικότατο και υγιεινό. Προτιμήστε το καστανό ρύζι και αποφύγετε το ψωμί. Εάν θέλετε να ενισχύσετε περισσότερο το μεσημεριανό σας, συνοδεύστε το πιάτο με μια απλή σαλάτα.

Μπρόκολο, καλαμπόκι και σολομό
Ένα γεύμα γεμάτο βιταμίνες και υπέροχη γεύση. Μπορείτε κάλλιστα να αντικαταστήσετε τον ψητό σολομό με καπνιστό, εάν θέλετε ένα πιο δροσερό γεύμα. Συνοδεύστε το με dressig της επιλογής σας.

Χωριάτικη σαλάτα με αβοκάντο και κοτόπουλο
Η σαλάτες μας χορταίνουν ενώ ταυτόχρονα μας χαρίζουν όλες τις απαραίτητες θρεπτικές αξίες. Με ορισμένες λωρίδες κοτόπουλο, dressing της επιλογής σας και λίγα κρουτόν, το γεύμα σας θα γίνει ακόμη πιο απολαυστικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση