ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: cycling shorts, πουκάμισο και mules
 

5 κινήσεις για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Ακολουθήστε τις 5 συμβουλές που σας προτείνουμε και δείτε την κοιλιά σας να ξεφουσκώνει.

Σταύρη Φράγκου

Δεν υπάρχει «τίποτα» πιο ενοχλητικό από το να προσπαθούμε να χωρέσουμε μέσα στα ρούχα μας και να μην τα καταφέρνουμε επειδή το πρήξιμο στην κοιλιά δεν λέει να εξαφανιστεί. Ίσως δεν φταίνε τα περιττά κιλά, αλλά κάποιες συνήθειες οι οποίες  μπορεί να προκαλούν φούσκωμα.

Ακολουθήστε λοιπόν τις 5 συμβουλές που σας προτείνουμε και δείτε την κοιλιά σας να ξεφουσκώνει.

Τρώτε αργά
Το να τρώτε πολύ γρήγορα σίγουρα είναι ένας παράγοντας που συμβάλει στο φούσκωμα. Ο λόγος είναι γιατί δεν μασάτε καλά την τροφή σας, έτσι κι αυτή με την σειρά της φτάνει ακόρεστη μέσα στην κοιλιά σας. Φροντήστε το κάθε σας γεύμα να διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά.

Αποφύγετε το αλάτι
Περιορίστε το αλάτι στη διατροφή σας αποφεύγοντας τα αλατισμένα, κονσερβοποιημένα τρόφιμα και τα αλλαντικά και ταυτόχρονα αυξήστε την κατανάλωση τροφίμων που είναι πλούσια σε κάλιο, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Το αλάτι αποτελεί τον κύριο παράγοντα του φουσκώματος, αφού προκαλεί κατακράτηση υγρών. Αντικαταστήστε το αλάτι με τα μπαχαρικά.

Νερό
Το νερό βοηθάει στην πέψη και την προώθηση του εντερικού περιεχομένου.

Ροφήματα
Τα ζεστά ροφήματα και ιδιαίτερα το χαμομήλι βοηθούν στο να μειωθεί το πρήξιμο της κοιλιακής χώρας. Παράλληλα πρέπει να αποφεύγετε τα ανθρακούχα αναψυκτικά γιατί μπορούν α παγιδεύσουν αέρα στο στομάχι.

Κατανάλωση κάλιου
Το μεταλλικό αυτό στοιχείο, που βρίσκεται στις μπανάνες και στο μπρόκολο, και έχει την ιδιότητα να διατηρεί την ισορροπία των υγρών στα κύτταρα προλαμβάνοντας την κατακράτησή τους.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση