ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: strapless top,baggy jeans και μποτάκια
 

Clinique x Jonathan Adler: Αυτή η συλλογή μάς ταξιδεύει

Σταύρη Φράγκου

Το καλό design είναι μέρος του DNA μας. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο η Clinique συνεργάστηκε με τον γλύπτη και designer αξεσουάρ σπιτιού Jonathan Adler για να δημιουργήσουν μια συλλογή μακιγιάζ περιορισμένης έκδοσης, την οποία πραγματικά πρέπει να αποκτήσετε, αφού τα χρώματα θα φαίνονται τόσο υπέροχα στο πρόσωπο σας όσο και η πανέμορφη συσκευασία πάνω στο μπουντουάρ σας. Από τη γκλαμουράτη συσκευασία μέχρι τα έντονα χρώματα, αυτοί οι θησαυροί ομορφιάς σίγουρα θα κάνουν την ρουτίνα του μακιγιάζ σας πιο διασκεδαστική και κομψή από ποτέ. 

"Η συλλογή μου για την Clinique, προορίζεται για γυναίκες που θέλουν να ανεβάσουν τον παράγοντα γοητείας τους στο έντεκα", λέει ο Jonathan. Εμπνευσμένος από τους αγαπημένους του τουριστικούς προορισμούς - Capri, Palm Beach και Σαντορίνη - κάθε προϊόν σας μεταφέρει αμέσως στις πιο πολυτελείς παραλίες του κόσμου και προσθέτει ένα άγγιγμα γοητείας στην κάθε σας μέρα.

Πρωταγωνιστές τα εικονικά γεωμετρικά μοτίβα του Jonathan και τα ακαταμάχητα, τολμηρά χρώματα της Clinique, σε μια λαχταριστή συλλογή που συλλαμβάνει το πνεύμα της αδιάκριτης πολυτέλειας και της παιχνιδιάρικης, πειραματικής υπογραφής τόσο της Clinique όσο και του Jonathan Adler.

Η συλλογή:
"Αυτή η συνεργασία συνδυάζει το ζωηρό και τολμηρό σχεδιασμό του Jonathan Adler με την απλή πολυτέλεια της Clinique για να δημιουργήσει μια διακοσμητική αναβάθμιση στο μπουντουάρ σας και την καθημερινή σας ζωή".– Jane Lauder, Clinique Global Brand President
"Η συλλογή αυτή σε κάνει να νιώθεις σαν να είσαι σε διακοπές. Η συλλογή είναι ζωηρή, πολύχρωμη, λαμπερή, είναι φωτεινή σαν μια μικρή απόδραση στο πιο γοητευτικό μέρος που έχετε φανταστεί ποτέ. " – Jonathan Adler, Potter, Designer, Author

Τα κραγιόν της Clinique + Jonathan Adler Pop™ Lip Colour + Primer είναι εμπνευσμένα από την συλλογή GloboCollection του Jonathan, η οποία αποτελείται από πολύχρωμους θόλους ακρυλικού και μπρούντζου—σαν κοσμήματα για το σπίτι σας. Κάθε χρώμα της συλλογής Clinique Pop ™ Lip Color + Primer διαθέτει ένα ακρυλικό λίθο σαν κόσμημα πάνω στο καπάκι και έχει χαραγμένο το εικονικό γεωμετρικό μοτίβο του Jonathan γύρω από το σωλήνα.

Τα Clinique + Jonathan Adler Pop™ Lip Colour + Primer είναι διαθέσιμα σε xx αποχρώσεις, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και τρεις αποχρώσεις περιορισμένης έκδοσης, εμπνευσμένες από τους αγαπημένους ταξιδιωτικούς προορισμούς του Jonathan, το Capri Pop, το Palm Beach Pop και το Santorini Pop.

Τα Clinique + Jonathan Adler Lid Pop™ και τα Clinique + Jonathan Adler Cheek Pop™ είναι εμπνευσμένα από τους Γαλλικούς κήπους και τα αποκλειστικά γεωμετρικά σχέδια του Jonathan Adler φιγουράρουν τόσο στο καπάκι όσο και στη πούδρα.

Η Clinique + Jonathan Adler Luxe Brush Collection λανσάρει ένα σετ με τέσσερα πινέλα περιορισμένης έκδοσης σε φούξια-ροζ αποχρώσεις σετ μέσα μια πανομοιότυπη θήκη, η οποία συμπεριλαμβάνει Powder Brush, Blush Brush, Eye Shadow Brush και Eye Shaper Brush.
Η Clinique + Jonathan Adler Chic Colour Kit συμπεριλαμβάνει 13 αποχρώσεις Super Shimmer και Soft Matte All About Shadow™ καθώς και 4 applicators, σε μια συσκευασία με τα εικονικά γεωμετρικά σχέδια του Jonathan Adler σε ζωηρά χρώματα.

ΓΙΑ ΤΟΝ JONATHAN ADLER
Ο Jonathan Adler είναι αφοσιωμένος στο να μεταφέρει τη Μοντέρνα Αμερικανική Αίγλη στη ζωή σας. Υπάρχουν περισσότερα από 25 καταστήματα Jonathan Adler παγκοσμίως, μια ευημερούσα ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου και μια επιχείρηση χονδρικής πώλησης με πάνω από 1.000 τοποθεσίες ανά το παγκόσμιο. Οι ρίζες του ως καλλιτέχνης και γλύπτης συνεχίζουν να επηρεάζουν τη μάρκα του για αξεσουάρ σπιτιού, που συμπεριλαμβάνει διακοσμητικά αντικείμενα, επιτραπέζια συλλογή, αξεσουάρ μπάνιου, κεριά, έπιπλα, χαλιά, μαξιλάρια, φωτιστικά και άλλα. Ο Adler είναι ο συντάκτης της σειράς βιβλίων Happy Chic. Ζει στη Νέα Υόρκη με τον σύντροφο του και Creative Ambassador του Barneys at Large, Simon Doonan και τη σκυλίτσα την οποία διέσωσαν, Foxylady.


Δοκιμασμένα να μην Προκαλούν Αλλεργία. 100% Χωρίς Άρωμα.
Τι σημαίνει αυτό; Πρώτα δημιουργούμε τη σύνθεση χωρίς τα γνωστά αλλεργιογόνα. Μετά ελέγχουμε κάθε προϊόν 12 φορές σε 600 άτομα. Ακόμα και αν 1 από τις 7.200 δοκιμές αυτές προκαλέσει ερεθισμό, ξεκινάμε από την αρχή.

 

BEAUTY: Τελευταία Ενημέρωση