ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Το 2017, η νεολαία επιλέγει ροζ

Το ροζ επαναπροσδιορίζεται ως ουδέτερο χρώμα και είναι πλέον η σημαία της "Γενιάς Υ", στην οποία ανήκουν αυτοί που είναι μικρότεροι από 35 ετών, οι λεγόμενοι "millennials", γράφει η γαλλική εφημερίδα Liberation επικαλούμενη το New York Magazine.

"Think pink" ("Σκέψου ροζ") ήταν το σύνθημα της 'Οντρεϊ Χέπμπορν στην ταινία "Funny Face", ("Έξυπνο Μουτράκι", 1957) του Στάνλεϊ Ντόνεν. Η Γενιά Υ φέρεται να υιοθέτησε φέτος το ροζ χρώμα.

Οι εταιρίες έτοιμου ενδύματος στρέφονται στο "ροζ της χιλιετίας" όπως αποδεικνύεται από το ξεφύλλισμα των καταλόγων των Madewell, Acne Studios, Opening Ceremony και Glossier, ακόμη και του περιοδικού μόδας Kinfolk.

Το ροζ κυριαρχεί, αποχρώσεις στις τσάντες, στα εξώφυλλα περιοδικών, στις διαφημιστικές εκστρατείες. Ακόμη και στο βιντεοκλίπ της Σολάνζ με το τραγούδι "Cranes in the Sky", η αδελφή της Μπιγιονσέ εντυπωσιάζει με τις ροζ εμφανίσεις της.

Στο νεοϋορκέζικο κατάστημα με pret-a-porter Coming Soon, το οποίο επισκέφθηκε το New York Magazine, η κολεξιόν στο πράσινο σμαραγδί μένει στα ράφια, ενώ η ροζ πωλείται ταχύτατα. Στη Γαλλία ο οίκος μόδας Kitsuné εισήγαγε στην κολεξιόν του για το καλοκαίρι επτά ροζ μοντέλα τα οποία "πωλούνται πολύ καλά", από φούτερ έως κοντομάνικα μπλουζάκια και ζακέτες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση