ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Ριγέ jumpsuit, κοντομάνικο μπλουζάκι και loafers
 

Beauty Line: H εμπειρία ομορφιάς συνεχίζεται

Με στόχο να εμπνεύσουν όλο και περισσότερες γυναίκες να ζουν και να αισθάνονται όμορφα, τα καταστήματα Beauty Line ενδυναμώνουν την εικόνα τους, με νέα ταινία υψηλών πρότυπων παραγωγής. Η νέα διαφήμιση εστιάζει στις αξέχαστες εμπειρίες ομορφιάς, κάνοντας την κάθε γυναίκα να νιώθει μοναδική, γεμάτη αυτοπεποίθηση και να ζει τη ζωή της με πάθος.

Το νέο σποτ συνεχίζει την feel-good αισθητική που σηματοδότησε την επιτυχία της πρώτης ταινίας, λειτουργώντας ως sequel που ακολουθεί στιγμές από τη ζωή της γυναίκας Beauty Line, με την ίδια αισθητική και διάθεση.

Αυτήν τη φορά, ανακαλύπτουμε, μια πιο ανθρώπινη, καθημερινή πλευρά της πρωταγωνίστριας Anabel Armario, με τα πλάνα της ταινίας να είναι επενδυμένα με τη γνωστή πλέον μουσική επένδυση, σε μια διασκευή προσαρμοσμένη στον ρυθμό της νέας ταινίας.

Σε συνεργασία με το στούντιο παραγωγής Semio και τη διαφημιστική εταιρεία ORB Communications, τα καταστήματα Beauty Line έχουν καταφέρει για ακόμη μια φορά να ταξιδέψουν το κοινό σ’ ένα αιθέριο fairy tale, το οποίο όμως δεν είναι ανέγγιχτο. Μέσα από τη νέα ταινία, το κοινό μπορεί δηλαδή να ταυτιστεί εύκολα με την εικαστική αφήγηση, να ζήσει τη μοναδική αλλά και καθημερινή εμπειρία ομορφιάς που υπόσχονται τα Beauty Line και να τη μετατρέψει σ’ ένα πραγματικό τρόπο ζωής.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

Κλιματική Δράση

Κλιματική Δράση

Ο Wopke Hoekstra, Ευρωπαίος Επίτροπος για την Κλιματική Δράση, στο Green Agenda Cyprus Summit ...
newsroom must
 |  NEWS
From Gigabytes to Watts

From Gigabytes to Watts

Ο Ανδρέας Νεοκλέους, Διευθύνων Σύμβουλος της Cyta, στο Green Agenda Cyprus Summit
newsroom must
 |  NEWS