ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρι αθλητική φόρμα, μαύρο knitwear και sneakers
 

Αναστασία Σιδέρη: «Οι εταιρείες που διοικούνται από γυναίκες έχουν κατά 20% αυξημένη παραγωγικότητα»

Του Γιάννη Αδειλίνη

 Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των εταιρειών είναι η συνεχής ψηφιακή επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού. Αυτό επισημαίνει η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, Αναστασία Σιδέρη, η οποία προτρέπει τις γυναίκες να αξιοποιήσουν την ευελιξία των νέων τεχνολογιών, συνδυάζοντας οικογενειακή και επαγγελματική ζωή.  


Σε ποιο βαθμό η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή μιας πολυεθνικής εταιρείας, όπως η Coca Cola, έχει επηρεάσει τις δραστηριότητες και την απόδοσή της;

Είμαστε μια εταιρεία 134 ετών και ερχόμαστε σε άμεση ανθρώπινη επαφή 2 δισ. φορές την ημέρα με όλους όσοι τιμούν ένα από τα 4.000 προϊόντα μας ανά τον κόσμο. Είμαστε σε μια φάση συνεχούς ψηφιακής αναβάθμισης σε όλα τα επίπεδα και για μας πρωταρχική σημασία είναι η ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών μας, προσπαθώντας πρώτον, να τους κατανοήσουμε ακόμη πιο βαθιά, με καλύτερη αξιοποίηση των πληροφοριών (data) -αυτών που μας επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε φυσικά- και δεύτερον, να έλθουμε σε πιο προσωπική επαφή μαζί τους όσο το δυνατόν μέσα και από τα κοινωνικά και άλλα ψηφιακά δίκτυα. Η αυτοματοποίηση απαιτεί και συνεχή ψηφιακή επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού μας, πράγμα που αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση. Η όλη επένδυση αποφέρει πολλαπλά οφέλη σε ταχύτητα, ευελιξία και οικονομίες κλίμακας, αύξηση μεριδίων αγοράς και κερδοφορίας.  

Στην ψηφιακή εποχή παραμένει δύσκολο να ανελιχθεί μια γυναίκα στην ηγετική πυραμίδα μιας πολυεθνικής;
Το κυρίαρχο «αφήγημα» της ηγεσίας ακόμη και σήμερα δεν είναι εύληπτο και ελκυστικό για τις γυναίκες. Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι σχεδόν παντού, όσο ανεβαίνουμε στην ιεραρχία το χάσμα μεγαλώνει και το ποσοστό εκπροσώπησης γυναικών σε ανώτατο επίπεδο παραμένει μονοψήφιο. Ο τομέας της Τεχνολογίας και Πληροφορικής ανδροκρατείται ακόμη περισσότερο, με λιγότερο από 30% συμμετοχή των γυναικών στην Ευρώπη - από την εκπαίδευση μέχρι και την επαγγελματική απασχόληση. Πρόσφατη μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έδειξε ότι οι εταιρείες που διοικούνται από γυναίκες έχουν κατά 20% αυξημένη παραγωγικότητα, ενώ η απασχόληση περισσότερων γυναικών σε ψηφιακές θέσεις μπορεί να φέρει έως και 9 δισ. ευρώ αύξηση στο ΑΕΠ της ΕΕ. Οι γυναίκες πρέπει να τολμήσουν να σπάσουν τα στερεότυπα και να ξεδιπλώσουν τις ηγετικές ικανότητές τους. Να αυξήσουν τις ψηφιακές δεξιότητες και να αξιοποιήσουν την ευελιξία των νέων τεχνολογιών συνδυάζοντας οικογενειακή και επαγγελματική ζωή. Έτσι θα μπορέσουν να καταλάβουν υψηλότερες και πιο δημιουργικές θέσεις, με στόχο μια πιο εύρωστη παγκόσμια οικονομία, μια καθολική ευημερία και έναν πιο ανοιχτό και ασφαλή κόσμο για όλους.

INTERVIEWS: Τελευταία Ενημέρωση