ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: maxi jersey φόρεμα και μπαλαρίνες
 

Korres: Η δύναμη της φύσης

Σέβονται το περιβάλλον, αγαπούν την ομορφιά. Ψάχνουν και δεν επαναπαύονται. Δημιουργούν δικές τους πατέντες με απόλυτη επιτυχία τόσο στη χώρα τους όσο και στο εξωτερικό. Αυτοί είναι οι άνθρωποι πίσω από το όνομα Κορρέ. Δεκαπέντε χρόνια, θα έλεγε κανείς πως είναι αρκετά για να εδραιωθεί μια εταιρεία στην αγορά αλλά και να περάσει τα μεγάλα της πιστεύω στους καταναλωτές, που δεν είναι άλλα από την αγάπη τους για αξιοποίηση της φύσης και της δύναμης που κουβαλά. Νέοι άνθρωποι με μεγάλο όραμα και απίστευτο ζήλο, δεν διστάζουν λεπτό να μοιραστούν μαζί μας το μεγάλο ταξίδι της δικής τους δημιουργίας για κάθε τους προϊόν. Εμείς είχαμε την τιμή και την ευκαιρία
να ενταχθούμε για λίγο στην ομάδα των Korres και να ζήσουμε από κοντά τα άτομα που καθημερινά δουλεύουν πίσω από κάθε καλλυντικό, να ασπαστούμε την αμέτρητη χαρά τους γι’ αυτό που κάνουν και να πιάσουμε τον παλμό ενός ονόματος που αξίζει πολλά
εύσημα.

Η Λένα Κορρέ, υπεύθυνη επικοινωνίας και ανάπτυξης της Korres, με τη θετική και πανέμορφη αύρα της μας «ταξίδεψε» στον μοναδικό κόσμο της φύσης, τον δικό της κόσμο...

Το γενικό σας concept ως οίκος ποιό είναι;
Να είμαστε ειλικρινείς, σωστοί και να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε ώστε να προσφέρουμε ένα φυσικό και καλό προϊόν στον καταναλωτή. Γι’ αυτό και φτιάξαμε το formoula facts, που ξεκαθαρίζει στον καθένα από εμάς τι περιλαμβάνει και τι όχι μέσα το κάθε προϊόν.
Ποια καλλυντικά αγαπάνε περισσότερο οι καταναλωτές;
Τις σειρές Γιασεμί και Τριαντάφυλλο, χωρίς αμφιβολία.
Πέρα από τα προϊόντα Korres, φαίνεται πως υπάρχει μια μεγάλη φιλοσοφία πίσω από τις συσκευασίες τους. Μιλήστε μας γι’ αυτό.
Αγαπάμε τις φυσικές και όμορφες συσκευασίες, γι’ αυτό και δίνουμε μεγάλη σημασία σ’ αυτές. Το χαρτί μας είναι προσεγμένο, τα γραφιστικά μας επίσης, κάτι που συνάδει με τη φιλοσοφία της εταιρείας μας. Επίσης, η συσκευασία έχει τη δυνατότητα να «πει» πολλά για το προϊόν κι αυτό στηρίζουμε εμείς.
Ποιο προϊόν είναι πρώτο σε πωλήσεις;
Σταθερά το σιρόπι του βήχα, ακόμη και μετά από δεκαπέντε χρόνια. Ακόμη τα προϊόντα της Κερσατίνης και Βελανιδιάς, καθώς δίνουν φοβερά αποτελέσματα που πιστεύουμε ότι οφείλονται στην πατέντα που έχουμε κάνει σχετικά με την αντιγήρανση.

Αλήθεια, πώς καταφέρατε να δημιουργήσετε αυτό το υπέροχο εργασιακό περιβάλλον;
Το κυριότερο είναι ότι όλοι έχουμε τον ίδιο σκοπό. Ως εταιρεία έχουμε και τις διαφωνίες μας και τις κόντρες μας, ωστόσο, πάντοτε κερδίζει η αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε. Δεν έχουμε κάποια κριτήρια όσον αφορά στην πρόσληψη του προσωπικού μας, αν και έχει αποδειχθεί πως τα άτομα που δεν έχουν κουλτούρα, δεν ταιριάζουν στο περιβάλλον μας. Η κουλτούρα παίζει ρόλο.
Πόσο ποσοστό επιτυχίας θα καταλογίζατε στο άτομό σας, στον σύζυγό σας Γιώργιο και στην ομάδα σας γενικώς;
Ο Γιώργιος, που έχει το όραμα και εμπνέει ως άνθρωπος, είναι το πιο σημαντικό στέλεχος της εταιρείας. Μάλιστα, πολλές φορές προχωράει τόσο πολύ, που δεν τον προλαβαίνουμε. Παρόλα αυτά, θεωρώ πως είναι ομαδική δουλειά, άρα όλοι έχουν το σημαντικό τους ποσοστό σε ό,τι πετυχαίνουμε.
Πώς θα πείθατε μια γυναίκα να χρησιμοποιήσει ένα φυσικό προϊόν;
Τα φυσικά συστατικά είναι πιο συμβατά με το δέρμα μας. Για παράδειγμα, τα λιπίδια του ελαιόλαδου μιμούνται τα λιπίδια της επιδερμίδας. Είναι αποδεκτά από την επιδερμίδα μας, αφού μ’ αυτά μπορείς να είσαι πιο σίγουρος, ενώ με τα χημικά συστατικά δεν ξέρεις ακριβώς τι κακό ή καλό βάζεις στο δέρμα σου. Πολλές φορές ακούμε ότι μετά από αρκετά χρόνια καταργήθηκε κάποιο χημικό συστατικό, που τελικά μετά από έρευνες ανακάλυψαν ότι βλάπτει. Η φύση δεν έχει αυτά τα προβλήματα. Εν πάση περιπτώσει, η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να δώσω σε μια γυναίκα είναι να δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα μας, κατάλληλο για τη δική της επιδερμίδα, αφού μόνο αν δει πώς δουλεύει, θα πειστεί.
Ποιες οι κινήσεις σας από εδώ καις το εξής; Πώς συνεχίζετε το όραμα της εταιρείας σας;
Όπως κάναμε μεγάλη ανακάλυψη με τη φόρμουλα με το Γιαούρτι και τη Βελανιδιά και τις πατέντες που φτιάξαμε, έτσι φιλοδοξούμε πως θα συνεχίσουμε να κάνουμε έρευνες και να καταλήγουμε σε πράγματα που θα μας δίνουν κι άλλες καινοτομίες, όπως κι άλλα αποτελεσματικά προϊόντα. Σίγουρα επιθυμούμε να μπούμε και σε άλλες αγορές στην Ευρώπη, πέρα από αυτές που ήδη βρισκόμαστε, αγορές που έχουν παράδοση στα φυσικά καλλυντικά όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία κ.ά.
Η οικονομική κρίση ωφέλησε τις πωλήσεις σας, μιας και τα προϊόντα σας κοστίζουν λιγότερο απ’ ό,τι οι συμβατικές κρέμες;
Ναι, μας επηρέασε θετικά σε κάποια καλλυντικά όπως οι κρέμες και αρνητικά σε είδη όπως τα σαμπουάν και υγρά χεριών, αφού ο κόσμος βρίσκει πιο φθηνά στην υπεραγορά.
Πώς η εταιρεία στηρίζει δεοντολογικά το ελληνικό συστατικό;
Ζούμε σε μια πολύ όμορφη χώρα με απίστευτα βότανα, που αποτελούν και τη σύνθεση των συστατικών μας. Στηρίζουμε πάρα πολλές
οικογένειες στην Ελλάδα που κάνουν εδώ και χρόνια αυτή ακριβώς τη δουλειά: Καλλιέργειες βοτάνων, μέλι και πολλά άλλα τα οποία χρησιμοποιούμε πάραυτα.
Ποια οικολογικά πρότυπα τηρείτε στον εργοστασιακό σας χώρο;
Είμαστε πιστοποιημένοι κατά τρία πρότυπα, το Ico, το Ecocert και το περιβαλλοντικό, οπότε έτσι καλύπτουμε όλο το φάσμα της οικολογίας
και του φυσικού. Όλη η διαχείρισή μας χρησιμοποιεί ηλιακή ενέργεια, καλύπτοντας αυτά τα πρότυπα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

INTERVIEWS: Τελευταία Ενημέρωση

Έλενα Λυσάνδρου: All eyes on her

Έλενα Λυσάνδρου: All eyes on her

Αυθεντική και γεμάτη αυτοπεποίθηση, η Έλενα Λυσάνδρου μάς μυεί στον δικό της κόσμο – ψηφιακό ...
Δέσποινα Άσπρου
 |  INTERVIEWS