Από τούδε και στο εξής, οι Γαλλικές διαφημίσεις οφείλουν να αναγράφουν αν η φωτογραφία έχει δεχτεί επεξεργασία. Δεν είναι, άλλωστε, μυστικό ότι τα σώματα των γυναικών δέχονται επεξεργασία για να φαίνονται πιο λεπτά και πιο λεία, γι' αυτό η Γαλλική κυβέρνηση το θεωρεί πλέον δημόσιο θέμα υγείας.
Οποιαδήποτε διιαφήμιση έχει περάσει από Photoshop θα περιλαμβάνει τη σημείωση ''Επεξεργασμένη Φωτογραφία'' και όποιος αγνοήσει το νόμο αυτό θα πληρώνει πρόστιμο €37,500 ή 30% του κόστους της διαφήμισης.
''Το να προβάλλουμε στους νέους μη ρεαλιστικές εικόνες σωμάτων οδηγεί σε χαμηλή αυτοεκτίμηση και χαμηλή αυτοπεποίθηση'' λέει ο Υπουργός Υγείας Marisol Touraine.