ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Τι είναι τελικά αυτό που θέλουν οι άντρες

Μύθοι και αλήθειες

Ίσως το πιο στερεοτυπικό από όλα όσα ακούμε, όταν αρχίζουμε να βγαίνουμε ραντεβού, είναι ότι οι άνδρες συνήθως απαντούν πρώτα στην εξωτερική ομορφιά μιας γυναίκας και μετέπειτα στην προσωπικότητα και τα χαρακτηριστικά της.

Ωστόσο πολλές φορές, τα κατά τα άλλα «πρωτόγονα» πλάσματα που έχουμε στο πλευρό μας λειτουργούν με μυστήριους τρόπους, ξαφνιάζοντας ακόμη και τον ίδιο τους τον εαυτό, παίρνοντας αποφάσεις που βάζουν φρένο στο πιο πάνω στερεότυπο. Γεμίζοντας την ζωή μας με αμερικάνικες ρομαντικές κωμωδίες, στις οποίες βλέπουμε το ίδιο σενάριο με διαφορετικούς ηθοποιούς να αντανακλούν σε μηδαμινό βαθμό την πραγματικότητα, έχουμε θέσει σαν όρια «πλασματικές» απόψεις για τους άνδρες που εν τέλει μπορεί να μην ισχύουν.

Έτσι, ξεκινά ένας φαύλος κύκλος συζητήσεων ανάμεσα στις κοριτσοπαρέες για το τι πραγματικά θέλουν οι άνδρες; το πρόβλημα δεν είναι στην απάντηση που παίρνουν, αλλά στην λάθος διατύπωση της ερώτησης, καθώς αν πραγματικά αναλογιστούμε τις διαφορετικές κατηγορίες απαντήσεων που μπορούμε να λάβουμε, η συγκεκριμένη είναι τόσο γενική όσο το «τι θα φάμε σήμερα;».

Για ευκολία λοιπόν όλων μας, έχει φθάσει η μέρα που θα ξεκαθαρίσουμε μια για πάντα την πραγματικότητα, ήρθε η στιγμή να απαλλαγούμε από το καλούπι και να θέσουμε ξανά τις βάσεις για υγιή αλληλεπίδραση μεταξύ των εραστών και να αποφασίσουμε τα πραγματικά μας ερωτήματα.

«Να είσαι πρόστυχη να είσαι και παρθένα»
ΜΥΘΟΣ
Στην πραγματικότητα, το συγκεκριμένο επιχείρημα, έχει δημιουργηθεί μέσα από την πλειονότητα των γυναικών που παρακολουθούν ταινίες ερωτικού περιεχομένου, ακούγοντας τους άνδρες να συζητούν για αυτές. Το να «ξαφνιάζουν» την ερωτική φαντασία μέσα από συγκεκριμένα σενάρια είναι ένα, το να βιώνουν την εμπειρία μέσα από τον πιο πάνω μύθο είναι άλλο. Έτσι, η σεξουαλικότητα και η ερωτική εμπειρία τουκαθενός, δεν μπορεί να γίνει κριτήριο για την μάζα (σύνολο), παρά μόνο να την οδηγήσει σε ταμπού και προκαταλήψεις.

«Να είσαι νοικοκυρά»
ΜΥΘΟΣ
Μπορεί ναι μεν το μητρικό ένστικτο και συνάμα το ένστικτο της φροντίδας να παίζει μεγάλο ρόλο στην υγιή ανάπτυξη της οικογένειας, καθώς η μάνα τροφός από την πρώτη στιγμή λαμβάνει την ευθύνη για ευημερία της οικογένειας. Ωστόσο σε μια θεωρητικά εξελιγμένη κοινωνία, οι άνδρες πρέπει να λάβουν τις δικές τους ευθύνες. Πράγμα το οποίο πολλοί έχουν σιγά – σιγά ξεκινήσει να αντιλαμβάνονται. Το από κοινού μετρά πολύ περισσότερο από το μόνος.

«Να τον έχεις ανάγκη»
ΑΛΗΘΕΙΑ – αλλά όχι όπως την ξέρουμε
Το ένα και βασικό κριτήριο που δεν θα αλλάξει ποτέ, είναι η ανάγκη του άνδρα να δηλώνει το παρών του με φανερό τρόπο, ως «αρχηγός της αγέλης». Το αίσθημα της κυριαρχίας και της καλοζωίας της οικογένειας, πάντα θα έρχεται πρώτο. Πως όμως μεταφράζεται στο 2021; με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που έχουμε συνηθίσει. Καθώς πλέον οι γυναίκες έχουν κατακτήσει μέσα από τους αγώνες τους τεράστιες κορυφές όσον αφορά τα στερεότυπα που δημιούργησε η κοινωνία, κάνοντάς μας δυναμικές και έτοιμες για «μάχη» ανά πάσα στιγμή. Αυτό όμως που θα χτυπά πάντα στο μυαλό του άνδρα είναι η ανάγκη για προστασία. Βέβαια πλέον όχι με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά με έναν άλλο ταυτόσημο με τις αλλαγές της κοινωνίας.

«Να γίνεις αυτό που δεν μπορεί να έχει»
ΜΥΘΟΣ
Έχουμε μιλήσει σε αυτή τη στήλη αρκετές φορές για τα απωθημένα και τους λόγους για τους οποίους γίνονται «μεγαθήρια», τουλάχιστον στο ερωτικό κάλεσμα. Ωστόσο η ανάγκη των γυναικών να προσποιούνται κομμάτια του χαρακτήρα ή της προσωπικότητάς τους, έτσι ώστε να μιλήσουν στα απωθημένα των ανδρών είναι καθαρά θέμα marketing και όχι πραγματικότητας. Έχει έρθει ο καιρός να πάψουμε να ασχολούμαστε με το «καθωσπρέπει» πρόσωπο και να επενδύσουμε στην πραγματική αυτοανακάλυψη. Να αγαπήσουμε τον εαυτό μας όπως του αρμόζει, για να ανοίξουμε τις πόρτες και στους άλλους, έτσι ώστε να κάνουν το ίδιο. Η ανάγκη μας για ερωτική ή κοινωνική αλληλεπίδραση δεν πρέπει να βασίζονται σε μια «πλασματική» εικόνα, που αντανακλά έναν άλλον εαυτό, αλλά στην πραγματική ανιδιοτελή αγάπη για το «είναι».

LOVE: Τελευταία Ενημέρωση