ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: straight leg jean παντελόνι, λευκό τοπ και mules
 

Καρπούζι: Η θερμιδική αξία και τα οφέλη στην υγεία

Ριάνα Στυλιανού

Το καρπούζι είναι ένα από τα πιο δροσιστικά φρούτα του καλοκαιριού. Είναι το φρούτο που μάς προσφέρει η γιαγιά μετα το μεσημεριανό, το γλυκό finish που κερνούν οι ταβέρνες, μεσημέρι και βράδι. Πρόκειται για το πιο τέλειο απογευματινό σνακ, ακόμα και μια υπέροχη επιλογή για δείπνο όταν αυτό σερβίρετε με χαλούμι.

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια φέτα παγωμένο καρπούζι, ειδικά όταν η θερμοκρασία κτυπάει 40ρια. Με την υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό και τη γλυκιά του γεύση, αποτελεί ιδανική επιλογή για να δροσιστούμε στις ζεστές ημέρες, οι οποίες είναι πολλές αυτή την περίοδο.

Free Pieces of fresh juicy watermelon Stock Photo

Εάν λοιπόν αγαπάτε το καρπούζι τόσο όσο εγώ, τότε συνεχίστε το διάβασμα, διότι σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε όλες τις θρεπτικές αξίες αυτού του φρούτου, και πολύ πιθανό μετά από αυτές τις πληροφορίες που θα λάβετε, να καταναλώνετε ακόμα περισσότερο καρπούζι.

Το καρπούζι είναι πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά, τα οποία συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής υγείας. Μερικά από τα κύρια θρεπτικά συστατικά του περιλαμβάνουν:

Βιταμίνη C: Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Βιταμίνη Α: Βοηθά στη διατήρηση της καλής όρασης και της υγείας του δέρματος.

Λυκοπένιο: Ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει από καρδιαγγειακές παθήσεις και ορισμένους τύπους καρκίνου.

Κάλιο: Συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Free Photo of Watermelons Stock Photo

Οφέλη για την Υγεία

Ενυδάτωση: Το καρπούζι αποτελείται κατά 92% από νερό, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για την ενυδάτωση του σώματος.

Καρδιαγγειακή Υγεία: Η υψηλή περιεκτικότητα σε λυκοπένιο και κάλιο βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας.

Αντιφλεγμονώδης Δράση: Οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες του καρπουζιού βοηθούν στη μείωση των φλεγμονών στο σώμα.

Υποστήριξη της Πέψης: Οι φυτικές ίνες που περιέχει το καρπούζι βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Μείωση του Κινδύνου Καρκίνου: Το λυκοπένιο έχει συνδεθεί με τη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης ορισμένων τύπων καρκίνου, όπως ο καρκίνος του προστάτη.

Το καρπούζι δεν είναι μόνο γευστικό και δροσιστικό, αλλά και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά που προάγουν την υγεία. Η κατανάλωσή του μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της συνολικής ευεξίας και στην προστασία από διάφορες παθήσεις.

Free Woman Wearing White Shirt Eating Watermelon Stock Photo

Ας περάσουμε τώρα στο θέμα που μας ενδιαφέρει περισσότερο, τη θερμιδική αξία του καρπουζιού.

Μια φέτα καρπούζι έχει 43 θερμίδες

100 γραμμάρια καρπουζιού μας δίνουν 31 θερμίδες

1 κιλό καρπούζι έχει 310 θερμίδες

Μισό καρπούζι: Με βάση ότι ένα μέτριο καρπούζι ζυγίζει περίπου 8 κιλά το μισό έχει 1240 θερμίδες

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση