ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: houndstooth παντελόνι, πουκάμισο και πέδιλα
 

8 τρόποι που η νηστεία γίνεται δίαιτα

Με τον σωστό έλεγχο των θερμίδων που καταναλώνετε καθημερινά.

Κι όμως γίνεται, ναι αν ελέγχετε τις θερμίδες που καταναλώνετε καθημερινά. Η αλήθεια δεν είναι αρκετό να απέχετε απλά από το κρέας ή και το ψάρι. Υπάρχουν τροφές, όπως οι ελιές ή ο χαλβάς, που είναι μέρος της νηστείας αλλά αν το παρακάνετε με την κατανάλωσή τους, θα πάρετε κιλά.

Μάθετε πώς μπορείτε να κάνετε τη νηστεία σας in a healthy way
Αντικαταστήστε τις τροφές που δεν θα καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της νηστείας (γάλα, κρέας, βούτυρο) με άλλες χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος, όπως είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης. Υπάρχουν φυσικά και τα προϊόντα σόγιας (κιμάς, γάλα) που και χαμηλή θερμιδική αξία έχουν και μπορούν να μαγειρευτούν πολύ νόστιμα.

- Μην παραλείψετε τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν όλα τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεστε, χωρίς να παχαίνουν. Αντί να καταναλώσετε ακόμα ένα κομμάτι λαγάνα, φάτε ένα μπρόκολο, ένα φρέσκο αγγουράκι!

- Μία κατηγορία τροφών που μπορεί να γίνει τροχοπέδη στη διάρκεια της νηστείας είναι οι ξηροί καρποί. Οι καρποί θα πρέπει να τρώγονται ωμοί και ανάλατοι και σε ελεγχόμενες ποσότητες. Αν κάνετε κατάχρηση της ημερήσιας ενεργειακής πρόσληψης τους, θα πάρετε κιλά. Και μην νομίζετε πως ένα σακουλάκι καρύδια είναι αθώο- τουναντίον!

- Όσον αφορά τα λαδερά φαγητά, προσέξτε την ποσότητα λαδιού καθώς και τον τύπο που θα χρησιμοποιήστε. Προτιμήστε το παρθένο ελαιόλαδο αλλά όχι σε υπερβολικές ποσότητες. Καλύτερα να βάλετε περισσότερη ντομάτα στα λαδερά παρά περισσότερο λάδι.

- Πείτε όχι στα τηγανητά. Αντί να καταναλώνετε τηγανιτό το κουνουπίδι, προτιμήστε το βραστό.

- Πείτε ναι στα θαλασσινά και στα μαλάκια. Βέβαια, οι υπερβολές στην ποσότητα που καταναλώνεις, θα αυξήσει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης στον οργανισμό.

- Aν νιώσετε πως δεν χορταίνετε προσπαθήστε να πιείτε πολύ νερό (ίσως με μια φέτα λεμόνι) που θα σας δημιουργήσει έστω και ένα πρόσκαιρο αίσθημα κορεσμού.

Αποφασίστε αν θα νηστέψετε καθ' όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής. Αν νηστέψετε την μία ημέρα και τρώτε κανονικά την επόμενη, δεν θα δείτε καμία διαφορά στη σιλουέτα σας, ούτε φυσικά στην σωτηρία της ψυχής σας, αν για το λόγο αυτό νηστεύετε.

 

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση

X