ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: mini φούστα, πουκάμισο και mules
 

5+1 Superfoods για καλη υγεία και μακροζωία

Σύμφωνα με έρευνες.

newsroom must

Υπάρχουν ευτυχώς πάρα πολλές σούπερ τροφές για καλή υγεία, που συνήθως τις αποκαλούμε “υπερτροφές”.

Όταν λέμε δηλαδή υπερτροφές, εννοούμε πάντα όσες είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Είναι αυτές που θα συμβάλλουν σε καλή υγεία, γενική ευεξία, αλλά και μακροζωία.

Οι σούπερ τροφές για καλή υγεία δεν βελτιώνουν απλά το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Έχουν επιπλέον, συγκεκριμένες ενώσεις για τη φυσική θεραπεία του σώματος ή του εγκεφάλου.

Οι 15 αυτές σούπερ τροφές που θα σας αναφέρω, μπορούν να μειώσουν μια πιθανή φλεγμονή στο σώμα. Αυτή είναι ουσιαστικά ο υποκινητής κάθε αυτοάνοσης ή γενικά δύσκολης ασθένειας.

Μπορούν ταυτόχρονα να εξοντώσουν τα επιβλαβή βακτήρια, που εισβάλλουν στον οργανισμό μας.

Τα άτομα που καταναλώνουν τακτικά τις 15 αυτές σούπερ τροφές έχουν καλή υγεία και μακροζωία, ενώ είναι σίγουρα πιο λεπτά και χωρίς λίπος. Το οποίο μάλιστα, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο για τα εσωτερικά μας όργανα.

Είναι σίγουρο πως η ευτυχία και η μακροζωία μας εξαρτώνται από την καλή υγεία!

Τα υπέροχα νέα είναι, ότι αν προσθέσετε αυτές τις σούπερ τροφές ως μέρος της εβδομαδιαίας σας ρουτίνας, θα διαπιστώσετε πως μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας, ώστε να ζήσετε μια πιο παραγωγική, μακρύτερη και πιο υγιεινή ζωή.

Οι 15 σούπερ τροφές για καλή υγεία και μακροζωία:

Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι οι 15 αυτές σούπερ τροφές που είναι ιδανικές για καλή υγεία και μακροζωία.

Έτσι ώστε να βελτιώσετε ή να αναστρέψετε τα προβλήματα υγείας που ίσως αντιμετωπίζετε ή να τα αποφύγετε μελλοντικά.

#1 Βατόμουρα
Έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και βοηθούν στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Συμβάλλουν στη σύνθεση του κολλαγόνου και των ορμονών, αλλά και στην απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό μας. Παίζουν ρόλο στην παρεμπόδιση των καρδιακών παθήσεων, της οστεοπόρωσης και διαφόρων μορφών καρκίνου. (1)

Τα βατόμουρα περιέχουν επίσης την απαραίτητη βιταμίνη Β9, που βοηθά στο σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων.

Η βιταμίνη αυτή είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση της αναιμίας και τη σύνθεση του DNA, ενώ μειώνει τις πιθανότητες για αρτηριοσκλήρυνση. Επιπλέον, προστατεύει την καρδιά και συμβάλλει στην καλή υγεία της επιδερμίδας μας.

#2 Κουρκουμάς
Περιέχει τη σημαντική κουρκουμίνη που έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, βελτιώνει την γενική υγεία του εγκεφάλου και βοηθά στην αργή ανάπτυξη του καρκίνου. (2)

Ο κουρκουμάς είναι από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά και πανίσχυρο αντιφλεγμονώδες.

Πολεμά τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες προκαλούν διάφορους τύπους καρκίνων, όπως του προστάτη, του δέρματος, και του εντέρου.


#3 Σπανάκι
Είναι μία από τις καλύτερες πηγές σιδήρου, το οποίο βοηθά στην παροχή οξυγόνου στα κύτταρα και στη διατήρηση της ενέργειας μας.

Περιέχει ριβοφλαβίνη και φυλλικό οξύ, τα οποία λειτουργούν ουσιαστικά σαν συναγερμός στο σώμα. Προειδοποιούν δηλαδή το ανοσοποιητικό μας σύστημα για ιούς και μικρόβια που προσπαθούν να εισβάλουν. (3)

Το σπανάκι είναι επίσης σημαντικό για την άμεση καταπολέμηση και απομάκρυνση των λοιμώξεων.

#4 Όσπρια
Τα φασόλια, τα ρεβίθια, ο αρακάς, η φάβα και οι φακές είναι μια πολύ χορταστική τροφή και συνιστάται ιδιαίτερα για δίαιτες αδυνατίσματος.

Είναι εξαιρετικές πηγές μαγνησίου που παίζει βασικό ρόλο στην παραγωγή ενέργειας στον οργανισμό μας.

Έχουν σημαντική περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, που βοηθούν στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και στη ρύθμιση του σακχάρου και της χοληστερίνης στο αίμα. (4)

Ταυτόχρονα, συμβάλλουν στην γενικότερη υγεία του εντέρου και στη ρύθμιση του κεντρικού νευρικού συστήματος, ενώ προλαμβάνουν τις περιόδους άγχους, ανησυχίας ή κατάθλιψης.

#5 Ντομάτες
Περιέχουν το υπερπολύτιμο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο.

Σύμφωνα με έρευνες το λυκοπένιο μειώνει τη φλεγμονή στους πνεύμονες, αλλά και τα κύτταρα που εκκρίνουν βλέννα. (5)

Επιπλέον, η κατανάλωση μαγειρεμένης ντομάτας μπορεί να βοηθήσει όσους υποφέρουν από αλλεργίες, ώστε να αναπνεύσουν ευκολότερα. (6)

#6 Καρύδια
Είναι μια από τις καλύτερες πηγές σεροτονίνης, της ορμόνης δηλαδή που προκαλεί αισθήματα ευχαρίστησης και χαλάρωσης και θεωρείται η ορμόνη της ευτυχίας.μίνης Κ που είναι απαραίτητη για την υγιή πήξη του αίματος και τη μείωση των φλεγμονών.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση

Photo by Pablo Merchán Montes on Unsplash

Το στρες παχαίνει;

Μπορεί το στρες να μας οδηγήσει στην αύξηση κιλών; Δυστυχώς, η απάντηση είναι θετική, και ...
newsroom must
 |  HEALTH