Σάλος είχε προκληθεί από τη νέα καμπάνια του H&M που έδειχνε ένα φούτερ με την επιγραφή ''Coolest Monkey on the Jungle'' να το φορά ένα μαύρο παιδί. Από τη στιγμή που έγινε αντιληπτή η φωτογραφία ξέσπασε θύελλα αντιδράσεων με καλλιτέχνες όπως ο The Weeknd και ο G-Eazy να απομακρίνονται από την αλυσίδα καταστημάτων.
Το online store του καταστήματος κατέβασε τη συγκεκριμένη φωτογραφία, αντικαθιστώντας την με μια απλή φωτογραφία του φούτερ. Μαζί με αυτό, εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση - απολογία:
'Έχουμε καταλάβει πως πολλοί έχουν αναστατωθεί με την φωτογραφία του παιδικού hoodie. Εμείς, που εργαζόμαστε στο Η&Μ συμφωνούμε. Απολογούμαστε που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία, και επίσης απολογούμαστε που τυπώθηκε. Έτσι, δεν αποσύραμε μόνο τη φωτογραφία αλλά και το ίδιο το ρούχο''
Τι λέτε εσείς;