ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: maxi jersey φόρεμα και μπαλαρίνες
 

Οι Γαλλικές διαφημίσεις πλέον θα αναγράφουν αν οι φωτογραφίες έχουν δεχτεί επεξεργασία

Από τούδε και στο εξής, οι Γαλλικές διαφημίσεις οφείλουν να αναγράφουν αν η φωτογραφία έχει δεχτεί επεξεργασία. Δεν είναι, άλλωστε, μυστικό ότι τα σώματα των γυναικών δέχονται επεξεργασία για να φαίνονται πιο λεπτά και πιο λεία, γι' αυτό η Γαλλική κυβέρνηση το θεωρεί πλέον δημόσιο θέμα υγείας. 

Οποιαδήποτε διιαφήμιση έχει περάσει από Photoshop θα περιλαμβάνει τη σημείωση ''Επεξεργασμένη Φωτογραφία'' και όποιος αγνοήσει το νόμο αυτό θα πληρώνει πρόστιμο €37,500 ή 30% του κόστους της διαφήμισης. 

''Το να προβάλλουμε στους νέους μη ρεαλιστικές εικόνες σωμάτων οδηγεί σε χαμηλή αυτοεκτίμηση και χαμηλή αυτοπεποίθηση'' λέει ο Υπουργός Υγείας Marisol Touraine. 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση