ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: πλισέ φόρεμα και flip flop
 

Πώς να φτιάξετε εύκολα σπιτικά bagels

Ηρθε η ώρα να φτιάξετε easy peasy bagels για να ξεφύγετε από το κλασικό ψωμί

Και επειδή όλο #μένουμε_σπίτι και ψάχνουμε συνταγές συνεχώς για να αποσχολούμαστε, είτε αυτό είναι μαγειρικής είτε ζαχαροπλαστικής, σήμερα σας προτείνουμε να φτιάξετε easy peasy bagels για να ξεφύγετε από το κλασικό ψωμί του τοστ.

Ζητήσαμε από την Χαρά Μαλιώτη (@projectxealth), Κλινική διαιτολόγο με ειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές, να μας δώσει τη δική της συνταγή για να φτιάξουμε τα δικά μας bagels στο σπίτι τα οποία έχουν λιγότερο από 150 θερμίδες το ένα! 

Υλικά για 4
1 φλιτζάνι αλεύρι ολικής αλέσεως
2 κουταλάκια του γλυκού baking powder
3/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1 φλιτζάνι 0% γιαούρτι
1 αυγό ασπράδι
προαιρετικά: σουσάμι, σπόροι παπαρούνας (poppy seeds), λιναρόσπορο, ηλιόσπορο και νιφάδες βρώμης

Εκτέλεση
1. Προθερμάνετε το φούρνο στους 190 βαθμούς C.
2. Τοποθετήστε αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί.
3. Σε ένα μεσαίο μπολ βάλτε το αλεύρι, το baking powder και το αλάτι και χτυπήστε τα καλά. Προσθέστε το γιαούρτι και ανακατέψτε μέχρι να συνδυαστεί καλά.
4. Αλευρώνουμε μια επιφάνεια εργασίας και ρίχνουμε τη ζύμη πάνω, ζυμώνετε τη ζύμη μερικές φορές, περίπου 15 (δεν πρέπει να μένει ζύμη στο χέρι σας).
5. Χωρίζουμε τη ζύμη σε 4 ίσα μπαλάκια.
6. Φτιάχνουμε μπαστουνάκια με το κάθε μπαλάκι και ενώνουμε τις άκρες για να σχηματίσουν bagels.
7. Αλείφουμε τα bagels με το ασπράδι του αυγού και πασπαλίζουμε με σουσάμι.
8. Τα ψήνουμε στο επάνω ράφι του φούρνου για 25 λεπτά.
9. Αφήνουμε να κρυώσουν τουλάχιστον 15 λεπτά πριν τα κόψουμε.

Χαρά Μαλιώτη
Κλινική διαιτολόγος, με ειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές
Tηλ. 22256006, chara@projecthealth.com.cy  
Project Xealth
http://projecthealth.com.cy/

FOOD: Τελευταία Ενημέρωση