Στην ετήσια έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά, αναφέρεται πως όλο και περισσότεροι ευρωπαίοι καταναλωτές ψωνίζουν online και πως η εμπιστοσύνη στο e-commerce αυξάνεται, ιδιαιτέρως όταν ψωνίζουν από επιχειρήσεις που βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πάνω από 55% των καταναλωτών της Ευρώπης είχαν πραγματοποιήσει κάποια διαδικτυακή αγορά τους τελευταίους 3 μήνες, ποσοστό υψηλότερο από το 53% το 2016 και 29% μια δεκαετία πίσω. Επίσης, ενώ το 72% υποστήριξε πως ένιωθε άνετα να ψωνίζει online από τοπικές επιχειρήσεις, το ποσοστό μειωνόταν σε 57% όταν η ερώτηση αφορούσε το διασυνοριακό εμπόριο.
Η επιτροπή χαρακτήρισε ως «μεγάλη πρόοδο» τα αποτελέσματα της έρευνας, ως προς την κατεύθυνση της Ευρώπης να δημιουργήσει μια ενιαία ψηφιακή αγορά, που θα περιλαμβάνει digital marketing, e-commerce και τηλεπικοινωνίες.