ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: cycling shorts, cropped top και πέδιλα
 

5 υγιεινά ροφήματα για να απολαύσετε στην άνεση του σπιτιού σας

Νόστιμα γεμάτα θρεπτικές αξίες

Ριάνα Στυλιανού

Τώρα, όσο ποτέ άλλοτε, το να προσέχουμε την υγεία μας και να τονώνουμε τον οργανισμό μας είναι πολύ σημαντικό, όχι μόνο για να προστατέψουμε τον εαυτό μας από τον κορωνοϊό, αλλά γενικότερα από κάθε ιό που απειλεί την υγεία μας αυτή τη περίοδο.

Με το κλείσιμο τον εστιατορίων και των καφετεριών, δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να απολαμβάνουμε το ζεστό μας ρόφημα στην άνεση του σπιτιού μας. Υπάρχουν πολλά και διάφορα υγιεινά ροφήματα πέραν των συνηθισμένων που πίνουμε στην καθημερινότητά μας. Έτσι, καλό θα ήταν να προσθέτατε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τα παρακάτω ροφήματα, και να απολαύσετε τα οφέλη τους στο μάξιμουμ.

1. Η υγιεινή εκδοχή του κακάο
Το κακάο είναι από τα πιο δημοφιλές ροφήματα που συνδέσαμε με τον χειμώνα, απολαμβάνοντάς τη ζεστή μας σοκολάτα σχεδόν καθημερινά αυτή τη περίοδο. Το κακάο έχει πολλά οφέλη στην υγεία μας, ειδικά εάν πρόκειται για κακάο καλής ποιότητας. Περιέχει μεγάλες ποσότητες φλαβονοειδών και πολυφαινόλες, που δρουν σαν αντιοξειδωτικά. Ωστόσο, καλό θα ήταν να φτιάχνατε τη ζεστή σας σοκολάτα με νερό αντί με γάλα, γιατί αυτό μπλοκάρει τις βιταμίνες των ροφημάτων οι οποίες χάνονται με την προσθήκη του. Τα καλά νέα είναι πως η βελτιωμένη ευαισθησία στην ινσουλίνη και η μείωση της αρτηριακής πίεσης, έχουν συσχετιστεί με αυτή τη νόστιμη απόλαυση... χωρίς όμως την προσθήκη σαντιγής και ζαχαρωτών.

2. Νερό με λεμόνι
Αυτό το ρόφημα πιθανότατα να το έχετε συναντήσει σε πολλά πλάνα διατροφής και δίαιτας, εφόσον βοηθά στην απώλεια βάρους. Εκτός από τη δροσερή γεύση που θα σας προσφέρει, το νερό με λεμόνι μπορεί να βελτιώσει την όψη του δέρματος και των μαλλιών σας, προσφέροντάς σας το 51% (ένα λεμόνι) των καθημερινών αναγκών σας στη βιταμίνη αυτή. Μπορείτε να απολαύσετε το χυμό λεμονιού μαζί με χλιαρό νερό αντί θερμοκρασίας δωματίου το χειμώνα. Προσθέστε ορισμένα φύλλα μέντας, και θα έχετε ως αποτέλεσμα το πιο νόστιμο και healthy τσάι ever. 

3. Πράσινο τσάι
Το πράσινο τσάι είναι το δεύτερο πιο διαδεδομένο ρόφημα στον κόσμο, μετά από το νερό. Το υψηλότερο περιεχόμενο ισχυρών αντιοξειδωτικών που ονομάζονται πολυφαινόλες, το καθιστούν ως ένα από τα κορυφαία και πιο υγιεινά ροφήματα. Μέσα από μια πρόσφατη έρευνα, το πράσινο τσάι συμβάλλει στη διαδικασία γήρανσης και στην ιατρικών καταστάσεων, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου, των εγκεφαλικών και των καρδιαγγειακών παθήσεων

4. Τσάι με φύλλα τσουκνίδας
Παρά το γεγονός ότι αυτό το βότανο είναι αρκετά επώδυνο στην αφή, είναι μια υπέρ-δύναμη πλεονεκτημάτων της υγείας μας. Η τσουκνίδα είναι ευεργετική ως τονωτικό και για αναζωογόνηση του ήπατος. Βοηθά αποτελεσματικά στην κυκλοφορία του αίματος, στο ανοσοποιητικό, νευρικό και ουροποιητικό σύστημα. Οι ιδιότητες που έχουν τα φύλλα τσουκνίδας βοηθούν στο πεπτικό και το ενδοκρινικό σύστημα. Με την υψηλή περιεκτικότητά του στο μαγνήσιο, μειώνει τις κράμπες στα πόδια και να βοηθά στα προβλήματα εμμηνόρροιας.

5. Τσάι φύλλων κόκκινου σμέουρου (Raspberry)
Το τσάι από φύλλα σμέουρων είναι γνωστό για την υγεία των γυναικών, εφόσον βοηθά ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και στην αποτροπή αιμορραγίας μετά τον τοκετό. Οι αποξηραμένες τανίνες που περιέχουν τα φύλλα κόκκινου σμέουρου βοηθούν σε προβλήματα όπως αμυγδαλίτιδα, διάρροια, δερματικές παθήσεις, εκδορές και λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος. Αυτό το τσάι συμπεριλαμβάνει βιταμίνη Β, ασβέστιο και σίδηρο, με αποτέλεσμα αυτό το ρόφημα να βοηθάει στο να αποφευχθούν διάφορα προβλήματα υγείας

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση