ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: denim mini φούστα, λινό πουκάμισο και sliders
 

20 τρόποι αυτοφροντίδας κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Προσπαθήστε να σκεφτείτε ότι έχουμε την ευκαιρία να φροντίσουμε περισσότερο για τη ψυχική μας υγεία και να εστιάσουμε στον εαυτό μας.

Κατά τη διάρκεια της καραντίνας είναι φυσιολογικό να νιώθουμε περισσότερη μοναξιά, άγχος ή θλίψη. Είναι σημαντικό όμως, κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας πανδημίας, να εστιάσουμε στον τρόπο που σκεφτόμαστε.  Πολλές φορές σκεφτόμαστε όλα τα αρνητικά που συμβαίνουν γύρω μας, με συνέπεια η ψυχική μας υγεία να επηρεάζεται αρνητικά.  Αυτό το διάστημα βρισκόμαστε σε καραντίνα έτσι ώστε να προστατέψουμε τη φυσική μας υγεία (τη δική μας και των γύρω μας). Με το να μένουμε σπίτι, μπορούμε να προστατευτούμε από τον Covid-19, σημαντικό όμως είναι ταυτόχρονα, να φροντίσουμε και για τη ψυχική μας υγεία.

Προσπαθήστε αυτό το διάστημα να μην σκέφτεστε ότι το ότι έχουμε μείνει στο σπίτι είναι το χειρότερο πράγμα, αντί αυτού, προσπαθήστε να σκεφτείτε ότι έχουμε την ευκαιρία να φροντίσουμε περισσότερο για τη ψυχική μας υγεία και να εστιάσουμε στον εαυτό μας.

Πιο κάτω μπορείτε να βρείτε κάποιες ιδέες αυτοφροντίδας για το σπίτι:

1. Γράψε σε ένα χαρτί όλα όσα σε κάνουν να νιώθεις ευγνώμων
2. Κάνε μπάνιο με αιθέρια έλαια και αρωματικά κεριά
3. Κάνε διαλογισμό
4. Κάνε yoga
5. Τέλειωσε την πρόταση «Αγαπώ τον εαυτό μου επειδή____»
6. Δώσε έμφαση στα συναισθήματα σου μέσα από ένα ημερολόγιο
7. Άκουσε την αγαπημένη σου μουσική
8. Ανέπτυξε νέες δεξιότητες (πχ μπορείς να μάθεις μια νέα γλώσσα μέσα από εφαρμογές που μπορείς να βρεις στο διαδίκτυο)
9. Δοκίμασε μια καινούρια συνταγή
10.Γράψε τους στόχους σου για μετά την καραντίνα
11. Γράψε θετικές δηλώσεις για τον εαυτό σου
12. Δοκίμασε τεχνικές χαλάρωσης (Διαφραγματικές αναπνοές, οραματισμό ή ασκήσεις γείωσης)
13. Κάνε μια λίστα με όλα σου τα θετικά χαρακτηριστικά
14. Πέρασε χρόνο έξω (στη βεράντα ή στο μπαλκόνι)
15. Δες την αγαπημένη σου ταινία
16. Κάνε διάλειμμα από τις ειδήσεις 
17. Κράτησε επαφή με τα αγαπημένα σου άτομα (διαδικτυακά ή τηλεφωνικά)
18. Βρες τουλάχιστο ένα λόγο για να χαμογελάσεις
19. Προσπάθησε να παραμείνεις θετικός για ολόκληρη την ημέρα
20. Γίνε δημιουργικός και φτιάξε κάτι

Είναι σημαντικό να υπενθυμίσεις στον εαυτό σου ότι αν βιώνεις άγχος, μοναξιά ή θλίψη αυτό το διάστημα, είναι φυσιολογικό, κανένας δεν ήταν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο και όλοι προσπαθούν να βρουν τους τρόπους να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες που έχουν προκύψει. Εάν όμως έχεις έντονα αρνητικά συναισθήματα τα οποία δυσκολεύεσαι να διαχειριστείς και νιώθεις ότι θα χρειαζόσουν βοήθεια, μην διστάσεις να μιλήσεις σε κάποιον ειδικό ψυχικής υγείας. Είναι σημαντικό να φροντίσουμε για τη σωματική αλλά και για τη ψυχική μας υγεία.

Θεογνωσία Μεϊτανή

Εγγεγραμμένη Συμβουλευτική Ψυχολόγος

Info@theognosiameitani.org

99359809

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση

X