ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: shinny leggings, oversized φούτερ και άσπρα sneakers
 

Τι πρέπει να προσέξετε την Τσικνοπέμπτη αν έχετε υψηλή χοληστερίνη

Φαγητό, διασκέδαση, μουσική και καρναβάλι, αυτά συνθέτουν τις μέρες πριν τις νηστείες.

Φαγητό, διασκέδαση, μουσική και καρναβάλι, αυτά συνθέτουν τις μέρες πριν τις νηστείες. Κάποιοι από εμάς όμως, αυτές τις ημέρες "κινδυνεύουν" περισσότερο λόγω υψηλής χοληστερίνης και έχουν ένα λόγο παραπάνω να προσέχουν τη διατροφή τους.

1. Απoφύγετε το extra αλάτι στο ήδη λιπαρό φαγητό καθώς προκαλεί κατακράτηση υγρών και αυξάνει τον όγκο του αίματος που κυκλοφορεί στα αγγεία. Αυτό μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση.

2. Μην το παρακάνετε με το αλκοόλ και το κάπνισμα. Αυτές οι δύο συνήθειες επηρεάζουν την κυκλοφορία του αίματος, ενώ επιδεινώνουν τις διαταραχές των λιπιδίων αυξάνοντας τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο. Προτιμήστε κόκκινο κρασί καθώς σε μικρή ποσότητα έχει ευεργετικό ρόλο στη μείωση της κακής χοληστερίνης.

3. Συνοδεύστε το φαγητό σας με σαλάτα για πιο εύκολα κορεσμό και ταυτόχρονα, θα πάρετε θρεπτικές ουσίες και ελάχιστες θερμίδες.

4. Εντάξετε τον χορό στο κομμάτι της διασκέδασής σας γιατί προσφέρει μια ευχάριστη απώλεια θερμίδων.

5. Αντικαστήστε το γλυκό με φρούτα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης. Εάν προτιμάτε αποξηραμένα φρούτα φρέσκα φρούτα, περιοριστείτε σε μια χούφτα καθώς τείνουν να έχουν περισσότερες θερμίδες από ό, τι φρέσκα φρούτα.

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση