ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: shinny leggings, oversized φούτερ και άσπρα sneakers
 

Κι όμως, τα Όσκαρ ''έκοψαν'' μια διαφήμιση... και αυτό δεν μας άρεσε και τόσο

Δείτε την πολυσυζητημένη διαφήμιση που απέρριψαν τα Όσκαρ

Δέσποινα Άσπρου

Μπορεί η λαμπερή τελετή και οι εντυπωσιακές παρουσίες που είδαμε στα Όσκαρ 2020 να έκλεψαν την παράσταση και να μας έκαναν να μιλάμε με θαυμασμό γι' αυτές... ωστόσο μάθαμε κάτι και απογοητευτήκαμε. Όπως καταλάβατε διαβάζοντας τον τίτλο, υπήρξε μια διαφήμιση που ''κόπηκε''. Κάπου εδώ θα αναρωτιέστε γιατί γίνεται τόσος σάλος, σωστά; Επειδή η εν λόγω διαφήμιση έδειχνε την ωμή πραγματικότητα... μιας γυναίκας που μόλις γέννησε.

Αναλυτικότερα, στο λόγω διαφημιστικό σποτ βλέπουμε μία κουρασμένη και ατιμέλητη μαμά που ξυπνά μέσα στη νύχτα με το μωρό της να κλαίει και με δυσκολία προσπαθεί να σηκωθεί από το κρεβάτι της για να πάει να κάνει την ανάγκη της. Πρόκειται για μία διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom που παράγει προϊόντα για την προσωπική περιποίηση των γυναικών μετά τον τοκετό.

Όπως αναφέρει η εταιρεία η οποία δημοσίευσε το επίμαχο βίντεο στο YouTube συνοδευόμενο από την λεζάντα: «Είναι απλά μια νέα μαμά, στο σπίτι με το μωρό της και το νέο σώμα της, για πρώτη φορά. Και αναρωτιόμαστε γιατί οι νέες μαμάδες αισθάνονται απροετοίμαστες», ο λόγος που το ABC απέρριψε το σποτ ήταν το «πρωτόκολλο» της Ακαδημίας Κινηματογράφου και το επιχείρημά πως η διαφήμιση ήταν υπερβολικά ωμή, με μερικό γυμνό και επιδεικνύει προϊόντα».

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Όσκαρ  |  Oscars  |  2020  |  fashion  |  tv  |  διαφήμιση  | 

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση