ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: dark jeans, αέρινο τοπ και blazer

Η Sydney Sweeney «απογειώνει» την American Eagle

Η εταιρεία ανεβάζει επίσημα τις προβλέψεις της για το 2026 μετά από ρεκόρ πωλήσεων, viral καμπάνιες και… πολιτικό ντόρο.

Μαρία Καραμάνου

Μαρία Καραμάνου

Η American Eagle Outfitters φαίνεται πως ζει την πιο δυνατή της περίοδο εδώ και χρόνια και ένα μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας φέρει το όνομα της Sydney Sweeney. Η εταιρεία λιανικής, που μπήκε άθελά της στον «πόλεμο των πολιτισμών» όταν η διαφήμιση “Great Jeans” με την ηθοποιό έγινε viral για… λάθος λόγους, τώρα αναβαθμίζει αισθητά τις προβλέψεις πωλήσεων της για το 2025–2026.

Και όχι άδικα, το brand ανακοίνωσε ότι πέτυχε ρεκόρ την Ημέρα των Ευχαριστιών, ισχυρή εκκίνηση στις εορταστικές αγορές και υψηλή ζήτηση για τα leggings, underwear και athleisure προϊόντα του.

Η καμπάνια που συζητήθηκε… και πούλησε

Η Sweeney εμφανίστηκε σε μια διαφήμιση μιλώντας για τα «καλά τζιν» της, μια φράση που πολλοί ερμήνευσαν ως υπαινιγμό για… γονίδια. Μέσα σε ώρες, το TikTok έβραζε, τα media έγραφαν και το πολιτικό αφήγημα έδωσε άλλη διάσταση στην καμπάνια, με τον ίδιο τον Donald Trump να την υπερασπίζεται δημοσίως.

Κι όμως, η «πολιτική καταιγίδα» μετατράπηκε σε εμπορική επιτυχία, οι καμπάνιες με Sydney Sweeney και Travis Kelce (σύντροφο της Taylor Swift) έφεραν τεράστια digital traffic. Η συνεργασία με Coco Gauff και Jenna Ortega τόνωσε το Gen Z κοινό και η νέα, viral συλλογή της Martha Stewart αγκαλιάστηκε απρόσμενα από τους νέους καταναλωτές.

Ο CFO της εταιρείας, Michael Matthias, τόνισε πως η επισκεψιμότητα από αυτές τις καμπάνιες είναι «σημαντική» και τροφοδοτεί ένα κύμα νέων αγοραστών. Το αποτέλεσμα; Μετοχή +15% και προβλέψεις που… άλλαξαν κατηγορία

Μετά την ανακοίνωση, η μετοχή της AEO ανέβηκε έως και 15%, το brand προβλέπει 8%–9% άνοδο συγκρίσιμων πωλήσεων το Q4 (οι αναλυτές περίμεναν μόλις 2%). Συνολικά για το έτος, η εταιρεία αναμένει πλέον αύξηση χαμηλού μονοψήφιου ποσοστού, αντί για σταθερή ανάπτυξη. Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου έφτασαν τα 1,4 δισ. δολάρια, πράγμα που αποτελεί ιστορικό ρεκόρ ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασαν στα 91,3 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 7%.

Η άνοδος της Aerie και τα πρώτα σύννεφα

Η Aerie, που έχει εξελιχθεί σε χρυσωρυχείο με underwear, loungewear και activewear, σημείωσε +11% αύξηση πωλήσεων. Η μητρική μάρκα American Eagle ανέβηκε μόλις +1%, γεγονός που κάνει αρκετούς αναλυτές να βλέπουν «μια ιστορία αλλά δύο brands». Παράλληλα, η εταιρεία υπολογίζει αυξημένες δασμολογικές επιβαρύνσεις 50 εκατ. δολ. στο Q4 και περίπου 70 εκατ. για το 2025.

Το συμπέρασμα;

Η American Eagle αποδεικνύει πως η pop culture όταν αξιοποιείται σωστά μπορεί να μετατρέψει μια διαφημιστική καμπάνια σε οικονομικό φαινόμενο. Η Sydney Sweeney, ο Travis Kelce, η Martha Stewart και η Gen Z ενέργεια γύρω από το brand έφεραν αέρα ανανέωσης σε μια ταραχώδη οικονομική συγκυρία. Και η αλήθεια είναι μία, στην εποχή του TikTok, τα τζιν δεν πουλάνε μόνο για το πώς εφαρμόζουν πάνω μας αλλά και για το τι ιστορία λένε στον καταναλωτή.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση