
Μαρία Καραμάνου
Ο Macaulay Culkin επιστρέφει 35 χρόνια μετά τη θρυλική ταινία «Μόνος στο Σπίτι», όχι ως το σκανδαλιάρικο παιδί που παγίδευε διαρρήκτες, αλλά ως ένας ενήλικος Kevin McCallister που αυτή τη φορά προστατεύει τη μητέρα του. Η νοσταλγική επιστροφή του αγαπημένου ήρωα πραγματοποιείται μέσα από τη νέα συγκινητική καμπάνια της εταιρείας φροντίδας ηλικιωμένων «Home Instead», με τίτλο «Home But Not Alone».
Η καμπάνια κυκλοφόρησε με αφορμή τα 35 χρόνια από την κυκλοφορία της κλασικής χριστουγεννιάτικης ταινίας και μεταφέρει ένα διαχρονικό μήνυμα αγάπης, φροντίδας και οικογενειακής σύνδεσης.

Στη διαφήμιση, ο ενήλικος πλέον Kevin ετοιμάζει ένα «σχέδιο ασφαλείας» για τη μητέρα του, τυλίγει το σπίτι με πλαστικό, ρίχνει αλάτι στις σκάλες και στερεώνει τα χαλιά, προσπαθώντας να την προστατεύσει από τους κινδύνους του χειμώνα. Όλα θυμίζουν τις ευρηματικές παγίδες της παιδικής του ηλικίας αυτή τη φορά όμως, η αποστολή είναι πιο συναισθηματική.
Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, μιλά στο τηλέφωνο με τα αδέλφια του, εκφράζοντας την ανησυχία του για τη μητέρα τους. Κι ενώ ο ήχος από το φτυάρι στο χιόνι ξυπνά αναμνήσεις από τον θρυλικό Old Man Marley, εμφανίζεται η εγγονή του, που δίνει στον Kevin μια πολύτιμη συμβουλή: «Το πιο δύσκολο είναι να ξεκινήσεις τη συζήτηση για τη φροντίδα. Από τη στιγμή που το κάνεις, ησυχάζεις κι εσύ».
Η σκηνή αποπνέει νοσταλγία, ζεστασιά και ανθρωπιά, υπενθυμίζοντας πως, ακόμη κι όταν μεγαλώνουμε, η φροντίδα για τους δικούς μας ανθρώπους παραμένει η πιο σημαντική αποστολή.
Ο Culkin, που σήμερα είναι 45 ετών και πατέρας δύο παιδιών, δίνει μια ώριμη και συγκινητική ερμηνεία, αποτυπώνοντας τη φυσική εξέλιξη του αγαπημένου Kevin. «Το Home Alone είναι μια ευλογία και μια πρόκληση μαζί», έχει πει ο ίδιος στο παρελθόν. «Με συνόδευσε σε όλη μου τη ζωή και τώρα βρίσκω ξανά το νόημά του, μέσα από τη φροντίδα και την οικογένεια».
Η καμπάνια της Home Instead δεν περιορίζεται σε ένα κινηματογραφικό reunion, αλλά λειτουργεί ως κάλεσμα για κοινωνική ευαισθητοποίηση γύρω από τη φροντίδα ηλικιωμένων γονιών και παππούδων, ιδίως την περίοδο των γιορτών.
Με το σύνθημα «Home But Not Alone», το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: «Μπορεί να είμαστε στο σπίτι, αλλά δεν είμαστε μόνοι». Η διαφήμιση αναβιώνει τη μαγεία των Χριστουγέννων, το χιούμορ και την τρυφερότητα του πρωτότυπου «Home Alone», δίνοντας παράλληλα μια σύγχρονη, ανθρώπινη διάσταση στην ιστορία.


















