ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: mini φούστα, πουκάμισο και mules
 

5 τρόποι για να γυμναστείτε το πρωί χωρίς γκρίνια

Συμβουλές που θα σας φανούν πολύ χρήσιμες

Ριάνα Στυλιανού

Η σκέψη μόνο για πρωινή άσκηση σε μερικούς ανθρώπους φαντάζει κουραστική. Ωστόσο, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως τα οφέλη της πρωινής γυμναστικής είναι τόσα πολλά, που είναι κρίμα να μην τα εκμεταλλευτείτε.

Η διαφορά στη ψυχολογία αλλά και στην ποιότητα της ημέρας που θα ακολουθήσει μετά την πρωινή σωματική άσκηση θα είναι αισθητή, και χωρίς αμφιβολία, θα αγαπήσετε αυτή τη νέα ρουτίνα της καθημερινότητάς σας.

Εξάλλου η γυμναστική είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες ευεξίας και ισορροπίας στη ζωή μας, οπόταν καλό θα ήταν να την βάζαμε πρώτη στη λίστα με τις προτεραιότητές μας.

Εάν θέλετε λοιπόν να εντάξετε την πρωινή γυμναστική στη ρουτίνα σας, ωστόσο δυσκολεύεστε αρκετά να ξυπνήσετε νωρίτερα από το κανονικό σας ωράριο, ή πιστεύετε πως δεν θα είστε τόσο παραγωγικές όσο θα ήσασταν εάν γυμναζόσασταν το απόγευμα, τότε συνεχίστε το διάβασμα. Πιο κάτω θα δείτε μερικές από τις καλύτερες συμβουλές για να κάνετε προπόνηση το πρωί.

1. Πηγαίνετε για ύπνο νωρίτερα
Για να μη γίνει το πρωινό ξύπνημα ακόμη πιο δύσκολο, βεβαιωθείτε πως θα πάτε για ύπνο νωρίτερα. Υπολογίστε ότι χρειάζεστε περίπου 7-8 ώρες ύπνου, οπόταν με βάση τη ρουτίνα σας, κοιμηθείτε την ώρα που αρμόζει καλύτερα με το δικό σας lifestyle. Επίσης, πριν από τον ύπνο, καλό θα ήταν να αποφύγετε οποιαδήποτε επαφή με τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο. Το blue light που εκπέμπουν οι ηλεκτρονικές συσκευές, επηρεάζει πολύ την ποιότητα του ύπνου. Διαβάστε καλύτερα ένα βιβλίο.

2. Κάντε ένα πρόγραμμα γυμναστικής
Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να είστε πολύ πιο παραγωγικές. Από το προηγούμενο βράδυ λοιπόν, σκεφτείτε τις ασκήσεις που θέλετε να κάνετε, εάν επιθυμείτε να πάτε για τρέξιμο στο πάρκο ή να παρακολουθήσετε ένα online workout. Μετατρέψτε τη πρωινή γυμναστική σε μια συνήθεια που θα απολαμβάνετε εφ όρου ζωής. Προτείνετε σε μια φίλη ή τον/την σύντροφό σας να σας κάνει join.

3. Χαρίστε στον εαυτό σας ένα δώρο
Όλες γνωρίζουμε πολύ καλά, πως ο αποχωρισμός από τα ζεστά μας σεντόνια κάθε πρωί δεν είναι και εύκολο πράγμα. Ωστόσο, θα μπορούσατε να δωροδοκήσετε τον εαυτό σας, έτσι ώστε να βρείτε το motivation και να σηκωθείτε μια ώρα νωρίτερα για να γυμναστείτε. Μπορείτε να κάνετε μια στάση για τον αγαπημένο σας καφέ μετά την άσκηση ή να αγοράσετε κάτι από το wish list σας, εάν εφόσον συμπληρώσατε ένα μήνα πρωινής γυμναστικής.

4. Φτιάξτε μία playlist που θα σας κάνει motivate στο μάξιμουμ
Ίσως να μην αντιληφθήκατε ακόμα πόσο σημαντική είναι η μουσική εν ώρα γυμναστικής. Η παραγωγικότητα και η ενέργεια φτάνουν σε άλλα επίπεδα όταν η μουσική που ακούτε σας εκφράζει στο μάξιμουμ. Εξάλλου είναι το δυνατότερο κίνητρο για την πρωινή γυμναστική. Αφιερώστε λοιπόν χρόνο και φτιάξτε το playlist που σας εκφράζει, με τα τραγούδια που θα σας κάνουν να απογειώσετε το morning workout.

5. Προετοιμάστε τα ρούχα σας από το βράδυ
Ίσως μια από τις σημαντικότερες συμβουλές ever!! Προετοιμάστε τα γυμναστικά σας ρούχα από το προηγούμενο βράδυ και τοποθετήστε τα κάπου που να μπορείτε να τα βλέπετε μόλις ξυπνήσετε. Ακόμα και αν δεν έχετε 100% όρεξη να σηκωθείτε από το κρεβάτι το επόμενο πρωί, ίσως το γυμναστικό σας outfit να σας προκαλέσει κάποιου είδους motivation. I mean... αυτό είναι εκεί και σας περιμένει, εσείς τι έχετε να κάνετε γι’ αυτό;

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

HEALTH: Τελευταία Ενημέρωση

Photo by Pablo Merchán Montes on Unsplash

Το στρες παχαίνει;

Μπορεί το στρες να μας οδηγήσει στην αύξηση κιλών; Δυστυχώς, η απάντηση είναι θετική, και ...
newsroom must
 |  HEALTH