ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: pink suit, λευκά sneakers και oversized ασημένια τσάντα
 

Η L'Oréal αφαιρεί από τα προϊόντα της την λέξη «λεύκανση»

newsroom must

Η L'Oreal, η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο, αποφάσισε να αφαιρέσει από τις συσκευασίες των προϊόντων και τις διαφημίσεις της λέξεις όπως fair -ανοιχτό, ανοιχτόχρωμο, white -λευκό, λεύκανση, light -φωτεινό δέρμα. Μεταξύ των καλλυντικών των οποίων οι συσκευασίες θα αλλάξουν είναι τα Garnier Skin Naturals, White Complete, Multi Action Fairness Cream.

Η εταιρεία αποφάσισε να προβεί στην απόφαση αυτή λόγω των αντιρατσιστικών διαμαρτυρίων μετά από τη δολοφονία του George Floyd από τον αστυνομικό. Την απόφαση ανακοίνωσε εκπρόσωπός της γαλλικής πολυεθνικής, ακολουθώντας ανάλογη απόφαση της Unilever. Σύμφωνα με το Reuters, η Unilever και η L'Oreal είναι δύο μεγάλοι πρωταγωνιστές στην παγκόσμια αγορά για κρέμες λεύκανσης δέρματος που χρησιμοποιούνται σε πολλές χώρες της Ασίας, της Αφρικής και της Καραϊβικής, όπου το ανοιχτόχρωμο δέρμα θεωρείται συχνά επιθυμητό.

Η συγκεκριμένη ενέργεια της L'Oreal ήρθε σε συνέχεια της ανακοίνωσης που εξέδωσε η πολυεθνική Unilever, πως το προϊόν που παράγει για την αγορά της Ινδίας, «Fair and Lovely», και αφορά την λεύκανση του σκουρόχρωμου δέρματος θα αλλάξει όνομα καθώς η εταιρεία «σέβεται όλα τα χρώματα του δέρματος».

Η Johnson & Johnson πήγε ένα βήμα πιο πέρα, αφού αποφάσισε να σταματήσει την πώληση των δικών της προϊόντων λεύκανσης δέρματος, την πώληση της σειράς Clean & Clear Fairness, που διατίθεται στην Ινδία, αλλά και της σειράς Neutrogena Fine Fairness, που διατίθεται στην Ασία και τη Μέση Ανατολή.

BEAUTY: Τελευταία Ενημέρωση

X