ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: strapless top,baggy jeans και μποτάκια
 

Χριστόδουλος Μαρτάς – Πέννυ Φοινίρη: «Πιστέψαμε στη σειρά από την αρχή»

Η Πέννυ συγκροτημένη, με σπάνια ωριμότητα για την ηλικία της και αδιαμφισβήτητο ταλέντο, ο Χριστόδουλος ανέντακτος, αινιγματικός και με μια καλλιτεχνική… ανωριμότητα που σε κερδίζει αμέσως. Συναντήσαμε τους πρωταγωνιστές της «Φαμίλιας» στον Alpha και μάθαμε τα μυστικά… της οικογένειάς τους.

 

Δεύτερη σεζόν «Φαμίλια». Πρώτον, πόσο το προβλέψατε και δεύτερον, πόσο το θέλατε; 

Χ.: Πρώτον, εγώ ποτέ δεν καταφέρνω να προβλέψω τίποτε. Μια φορά πριν χρόνια νόμιζα ότι προέβλεψα τους αριθμούς του τζοκερ. Είχα λάθος. Δεύτερον, όλες οι όμορφες δουλειές είναι ευπρόσδεκτες…

Π.: Ακριβώς, τόσο το κανάλι όσο και εμείς αγαπήσαμε και πιστέψαμε στην

«Φαμίλια» απο την πρώτη στιγμή. Τα νούμερα και η διάκριση στις Κάννες σίγουρα ήταν αρκετά για να δώσουν το «πράσινο φως» σε μια δεύτερη σεζόν. Προσωπικά, το χάρηκα, γιατί το κόνσεπτ της σειράς είναι κάτι που μου ταιριάζει και οι συνεργάτες μου άψογοι.

Με Χρύσα Ρώπα κιόλας φέτος. Πώς είναι η συγκεκριμένη συνεργασία; 

Π.: Γελάω τόσο πολύ μαζί της, κάθε φορά που την έχουμε στα γυρίσματα είναι για μένα μια μέρα στην παιδική χαρά. Επαγγελματίας με χιούμορ και προσωπικότητα. 

Χ.: Από την πρώτη κιόλας ώρα δέσαμε όλοι λες και γνωριζόμαστε χρόνια. Αυτή είναι η μαγκιά ενός σωστού επαγγελματία, ενός καλού συνεργάτη και ενός καλού ανθρώπου.

Το κλίμα που βγαίνει προς τα έξω είναι πραγματικά πολύ οικείο. Ήταν κι ένας από τους παράγοντες που σας έκανε να πείτε το «ναι» για μια δεύτερη σεζόν; 

Χ.: Μας προσέφεραν πάρα πάρα πάρα πολλά λεφτά! (γέλια)

Π.: Πέρα από την πλάκα, βέβαια, ακριβώς ήταν ένας από τους παράγοντες. Δουλεύουμε πολλές ώρες μαζί, είμαστε περισσότερες ώρες στη δουλειά παρά στο σπίτι μας. Ο καθένας θεωρώ ότι είναι κομμάτι αυτής της επιτυχίας, επειδή δεν την αντιμετωπίζει καθαρά επαγγελματικά, αλλά το γουστάρει κιόλας. 

Θέατρο, τηλεόραση στο παρελθόν και τώρα ξανά μαζί στην τηλεόραση. Πέννυ, ποια στοιχεία ξεχωρίζεις στον Χριστόδουλο;

Ο Χριστόδουλος ξεχωρίζει. Η δοτικότητά του στη δουλειά είναι αξιοθαύμαστη. Ο αυθορμητισμός του προσθέτει στις σκηνές μας καθώς συνδυάζει καρδιά μικρού παιδιού με τις γνώσεις ενός μελετημένου, αφυπνισμένου ενήλικα.  

Χριστόδουλε, εσύ; 

Η Πέννυ είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος. Κάποτε την νευριάζω, αλλά είναι μέρος της δουλειάς. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι δεν θα μπορούσα να κάνω αυτή τη σειρά (και δεν θα είχε την ευτυχία που έχει) αν δεν ήταν η Πέννυ. Από τότε που τη γνώρισα εχει εξελιχθεί απίστευτα. Αυτόματα, βλέπεις έναν άνθρωπο που θα φτάσει πολύ ψηλά.

Πέννυ, γνωρίζοντας την ηλικία σου, δεν μπορώ να μη σε ρωτήσω πώς αισθάνεσαι που υποδύεσαι μια εύλογα μεγαλύτερη μητέρα με παιδιά. Είχες ενδοιασμούς για το εάν αυτό θα έβγαινε πειστικά προς τα έξω; 

Να σου πω την αλήθεια, δεν με απασχόλησε ούτε μια στιγμή. Στους ηθοποιούς δεν βλέπουμε την πραγματική ηλικία αλλά τη σκηνική ηλικία. Η σκηνική μου ηλικία με τις δίδυμες στη σειρά έχει όντως μεγάλη απόκλιση. Όσον αφορά το να πείσω τον θεατή, γι’ αυτό έχω σύμμαχό μου τη συνθήκη και έτσι κάνω απλώς τη δουλειά μου. 

Χριστόδουλε, ποιο στοιχείο προκρίνεις ως βασικό παράγοντα επιτυχίας της σειράς;

Την αγάπη του κόσμου. Κάνουμε αυτή τη δουλειά γιατί πιστεύουμε πως έχουμε να προσφέρουμε κάτι. Και αν το αποτέλεσμα έχει επιτυχία, είναι επειδή το έχει αποφασίσει ο κόσμος.

Θα δούμε κι άλλες γκεστ εμφανίσεις στη συνέχεια; Τι μας επιφυλάσσουν οι εξελίξεις; 

Π.: Οι γκεστ είναι μέρος του φορμάτ που ακολουθούμε. Θα έχουμε συνεχώς καινούργιες συμμετοχές. 

Η διάκριση που ήρθε για τη σειρά ήταν μια μορφή δικαίωσης; 

Π.: Δικαίωσης όχι, δεν μας αμφισβήτησε ποτέ κανείς. Ικανοποίησης μόνο ότι στην Κύπρο έχουμε ικανούς ανθρώπους που παράγουν αξιόλογο έργο που μπορεί όντως να συγκριθεί με παραγωγές εκατομμυρίων. 

Χ.: Ήταν μια μορφή επιβεβαίωσης του στυλ «φαίνεται ότι κάτι κάνετε σωστά. Συνεχίστε!».

Πώς εξηγείτε το γεγονός πως η σειρά έχει απήχηση και σε νεαρότερο κόσμο; 

Π.: Το χιούμορ της σειράς είναι σύγχρονο. Πάντοτε ξεκινάει από το ρεαλιστικό για να καταλήξει στο παράλογο. Η σειρά είναι βασισμένη σε αμερικάνικα σίτκομ. Αυτό για την Κύπρο είναι καινούργιο. 

Χ.: Η σειρά τόλμησε να κάνει ένα έξτρα βήμα από τα συνηθισμένα μας τηλεοπτικά σίριαλ. Ρίσκο μεν, αλλά φάνηκε πως το νεανικό κοινό έψαχνε ακριβώς αυτό.

Η σειρά βρήκε τον χώρο και το κοινό της σε μεγάλο βαθμό κατά τη διάρκεια των επαναλήψεων του καλοκαιριού ενώ κατά τη διάρκεια της σεζόν κινήθηκε χαμηλότερα. Ήταν κάτι που σας είχε απασχολήσει τότε; 

Π.: Τα νούμερα είναι σχετικά. Η ζωή μας πλέον έχει τέτοιους ρυθμούς που ο καθένας θα παρακολουθήσει τηλεόραση όποτε τον βολεύει. Γι’ αυτό άλλωστε υπάρχει η δυνατότητα πια από όλες τις υπηρεσίες να ανατρέξεις πίσω και να παρακολουθήσεις κάτι που έχασες. Όπως επίσης όταν υπάρχουν τα επεισόδια online είναι στη διάθεση του κοινού για όποτε το θελήσει. Η «Φαμίλια» δεν είναι σειρά πλοκής εξάλλου.

Χ.: Ακριβώς, έχει αλλάξει τόσο πολύ ο τρόπος θέασης τηλεόρασης στην Κύπρο που πλέον δεν μπορείς να εμπιστεύεσαι και να σε απασχολούν κάποια πράγματα που έπαιζαν ρόλο πριν 5 χρόνια. Και είναι παράλογο και γελοίο που κάποιες εταιρείες ακόμα είναι κολλημένες εκεί.

Παρακολουθείτε τις τηλεθεάσεις;

Χ.: Εδώ δεν παρακολουθούμε τις τηλεοράσεις.

Π.: (γέλια) Και να θέλαμε να μην τις παρακολουθούμε τις βλέπουμε. Τις ποστάρουν στο γκρουπ που έχουμε για τη σειρά. 

Απορροφηθήκατε από τις πλατφόρμες καθόλου;  

Π.: Χμ, ναι. Παρακολουθώ ταινίες και σειρές στο Netflix.

X.: Μια πλατφόρμα εμένα με είχε απορροφήσει αλλά κατάφερα και βγήκα ζωντανός. Τώρα κάθε νέα πλατφόρμα την προσεγγίζω με επιφύλαξη.

Παρακολουθείτε προγράμματα της κυπριακής και ελλαδικής τηλεόρασης; Υπάρχει κάποιο φέτος που ζηλέψατε, που θα θέλατε να αποτελείτε μέρος της παραγωγής; 

Π.: Δεν παρακολουθώ κυπριακή τηλεόραση ούτε ελληνική. Παρακολούθησα τα τρέιλερ απο τις «Άγριες Μέλισσες» και είπα ότι όταν έχω χρόνο θέλω να το δω online. Ζηλεύω πολύ το «Orville» και θα ήθελα να είμαι μέρος της παραγωγής αυτής! 

Χ.: Δικαιούμαι να πω για Netflix εγώ...; (γέλια)

Είστε από τα άτομα στα οποία δόθηκαν από νωρίς -σχετικά - ευκαιρίες. Πέρα από το ταλέντο ποιο ήταν το στοιχείο που σας βοήθησε περισσότερο; 

Π.: Δουλεύω σκληρά και αφοσιωμένα, χωρίς υστερίες, θέλω να απολαμβάνω αυτό που κάνω, πιστεύω ότι δεν γίνεται αλλιώς. Επίσης, προτιμώ το φως από το σκοτάδι. Τους καταραμένους καλλιτέχνες τους σιχαίνομαι. 

Χ.: Κανένα ταλέντο. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει ταλέντο σε αυτή τη δουλειά. Είτε σου βγαίνει ο κ*λ*ς στη δουλειά και εξελίσσεσαι είτε βαριέσαι και λες ότι δεν έχεις ταλέντο.

Πέννυ, τελειώνοντας τις σπουδές σου, δεν σκέφτηκες να μείνεις στην Αθήνα ή ήταν πάντα στο πλάνο σου η Κύπρος; 

Π.: Το είχα σκεφτεί αλλά η ζωή και οι επιλογές μου με οδήγησαν πίσω στην Κύπρο, είμαι ευγνώμων για όλα όσα ήρθαν στον δρόμο μου. Αν έμενα στην Αθήνα, ποιος ξέρει πού θα βρισκόμουν σήμερα επαγγελματικά; Όλα είναι εικασίες, προτιμώ να κρατήσω την πραγματικότητα που ξέρω. 

Χριστόδουλε, ακούγοντας πολλούς συναδέλφους σου να διαφωνούν με την απόφαση σκηνοθετών να συμπεριλάβουν σε σειρές και παραστάσεις τους άτομα εκτός υποκριτικής, εσύ τι θα απαντούσες σε αυτούς που λένε πως αντίστοιχα και οι ηθοποιοί έχουν αναλάβει… κατά συρροήν ρόλο ραδιοφωνικών παραγωγών;

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ πήρε το πτυχίο σκηνοθεσίας 35 χρόνια αφού ξεκίνησε να σκηνοθετεί. Φυσικά, αν σε κρατάει ο χώρος, είσαι ευπρόσδεκτος να μείνεις. Βέβαια, υπάρχουν και… επαγγελματίες που δεν τους κρατάει ο χώρος και επιμένουν να μένουν. Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις.

Έχετε σκεφτεί στο παρελθόν πως η Κύπρος δεν σας παρέχει εκείνες τις ευκαιρίες που χρειάζεστε ώστε να κατακτήσετε τα όνειρά σας; 

Π.: Απαγορεύεται να σκέφτεται κανείς έτσι όταν ζει σε μια χώρα όπου υπάρχουν το Ίντερνετ και αεροπλάνα. 

Χ.: Ακριβώς, κι όταν δεν σου δίνονται ευκαιρίες, τις φτιάχνεις. Απλώς χρειάζεται υπομονή και επιμονή.

Θα σας δούμε κάπου στο σανίδι φέτος; 

Π.: Συνεχίζονται οι παραστάσεις μας για όλο τον χειμώνα «Συμπέθεροι απο το Μπάκιγχαμ» του Λώρη Λοϊζίδη. Μην το χάσετε. Όλες οι πληροφορίες για τις παραστάσεις μας υπάρχουν στη Sold Out Tickets. 

Χ.: Εγώ θα είμαι στο Θέατρο Διόνυσος γι’ αυτή τη θεατρική περίοδο με την «Παγίδα» του Robert Thomas σε σκηνοθεσία Χρίστου Γιάγκου και δυστυχώς ακόμη δεν μου επιτρέπεται να αναφέρω τα μελλοντικά θεατρικά μου σχέδια.

 

Ο Χριστόδουλος Μαρτάς γεννήθηκε στη Λευκωσία. Σπούδασε στη δραματική σχολή «Βλαδίμηρου Καυκαρίδη», από όπου αποφοίτησε το 2006. Από το 2007 εργάστηκε στο θέατρο, στον ΘΟΚ, το Θέατρο Διόνυσος, το Θέατρο Σκάλα και την ΕΘΑΛ. Στην τηλεόραση συμμετείχε σε αρκετές σειρές, συμπεριλαμβανομένων των «Την πάτησα» (2007), «Αίγια fuxia» (2008), «Ό,τι αγάπησα» (2011), «Daddy cool» (2012), «Το δαχτυλίδι της φωτιάς» (2014), «Χωρίς εσένα» (2015) κ.ά.

Η Πέννυ Φοινίρη γεννήθηκε στη Λευκωσία τον Ιούλιο του 1989. Σπούδασε υποκριτική στο Εθνικό Θέατρο στην Αθήνα, από όπου αποφοίτησε ως αριστούχος. Σκηνοθέτησε την πρώτη της θεατρική παράσταση στο θέατρο Ένα με τίτλο «45 λεπτά παραμύθια κι αλήθειες» το 2014. Έχει συμμετάσχει σε σημαντικές τηλεοπτικές δουλειές, όπως «Καμώματα τζι αρώματα», «Λύκε λύκε είσαι εδώ;», «9 μήνες» κ.ά.

INTERVIEWS: Τελευταία Ενημέρωση

Έλενα Λυσάνδρου: All eyes on her

Έλενα Λυσάνδρου: All eyes on her

Αυθεντική και γεμάτη αυτοπεποίθηση, η Έλενα Λυσάνδρου μάς μυεί στον δικό της κόσμο – ψηφιακό ...
Δέσποινα Άσπρου
 |  INTERVIEWS