ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Ο πρίγκιπας Κάρολος και η... μόδα

Δέσποινα Άσπρου

Αν θυμάστε, πριν από 10 χρόνια, ο πρίγκιπας Κάρολος βοήθησε να ξεκινήσει η Εκστρατεία για το Μαλλί (Campaign for Wool) σε μια προσπάθεια ενημέρωσης των καταναλωτών για το φυσικό, βιοδιασπώμενο και βιώσιμο υλικό. Αρκετά χρόνια αργότερα, ο ίδιος δεν έχει επαναπαυτεί και εξακολουθεί να έχει άποψη για την μόδα και σαφώς τα κινήματά της.

Με αφορμή τα δέκα χρόνια που κλείνει η εκστρατεία, αξίζει να πούμε πως νωρίτερα φέτος, ο ίδιος συνέχισε να μεταδίδει το μήνυμά του με μια σειρά βίντεο που παρέχουν σημαντικές γνώσεις σχετικά με τις περιβαλλοντικές διαφορές μεταξύ των φυσικών ινών και των τεχνητών επιλογών.

Αποτελούμενη από έξι βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων η σειρά με αφηγητή τον Alex James των Blur προβάλλει τις αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ της χρήσης μαλλιού και τεχνητών ινών - σε χαλιά, ρούχα και κουρτίνες.

Προωθώντας το σύνθημα "επιλέξτε με σύνεση, ελέγξτε ότι είναι μαλλί" η καμπάνια προτρέπει τους καταναλωτές να μελετούν τις επιλογές τους όταν αγοράζουν. "Όταν το μαλλί απορρίπτεται στο έδαφος ή στο νερό, χρειάζεται πολύ μικρός χρόνος για να διαλυθεί, ενώ είναι εξαιρετικά δύσκολη και αργή ή αδύνατη η διάσπαση των περισσοτέρων συνθετικών και πλαστικών" αναφέρει η οργάνωση στο Instagram. "Κάθε ένας από εμάς μπορεί να κάνει τη διαφορά όχι μόνο σήμερα αλλά κάθε μέρα" σημειώνεται.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρίγκιπας ανέφερε στο συνέδριο της οργάνωσης το 2016 πως “υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει", αναγνωρίζοντας ότι οι σχεδιαστές μόδας χρησιμοποιούν περισσότερο μαλλί στη δουλειά τους από ό, τι πριν από μια δεκαετία.

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση