ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φλοράλ αέρινο φόρεμα με βολάν και flip flop
 

Meghan Markle:Λανσάρει το δικό της lifestyle brand

Η Δούκισσα του Sussex λάνσαρε ένα νέο lifestyle brand που ονομάζεται American Riviera Orchard με μια νέα ιστοσελίδα και σελίδα στο Instagram.

Μαρία Καραμάνου

Η Meghan Markle επιστρέφει δυναμικά πίσω στο Instagram με ένα νέο έργο έκπληξη. Την Πέμπτη 14 Μαρτίου, ένας νέος ιστότοπος και μια σελίδα στο Instagram για ένα καινούριο lifestyle brand που ονομάζεται American Riviera Orchard κυκλοφόρησε. Το βιογραφικό για τη σελίδα στο Instagram λέει απλώς, «Από τη Meghan, τη Δούκισσα του Sussex. Ιδρύθηκε το 2024». 

Το πρώτο Instagram Story δείχνει τη Meghan, 42 ετών, να μαζεύει λουλούδια και να μαγειρεύει σε μια κουζίνα με φόντο το τραγούδι «I Wish You Love» της Nancy Wilson.

Το όνομα του brand, American Riviera Orchard, δεν είναι καθόλου τυχαίο, φαίνεται να είναι ένα νεύμα για τη Σάντα Μπάρμπαρα, την πόλη της Καλιφόρνια όπου ζει με τον πρίγκιπα Harry και τα δύο παιδιά τους, τον 4χρονο γιο Πρίγκιπα Archie και την 2χρονη κόρη Πριγκίπισσα Lillybet. Σύμφωνα με το Travel & Leisure, η Σάντα Μπάρμπαρα είναι γνωστή ως η «Αμερικανική Ριβιέρα» για περισσότερα από 100 χρόνια «λόγω του εύκρατου κλίματος και των καταπράσινων τοπίων της, καθώς και του ισχυρού φαγητού και του κρασιού της».

Το λογότυπο περιλαμβάνει επίσης το Montecito, το όνομα της γειτονιάς όπου κατοικούν. Η αίτηση του εμπορικού σήματος, που βρίσκεται επί του παρόντος σε αναμονή εξέτασης, αποκαλύπτει ότι η επωνυμία σχεδιάζει να πουλήσει επιτραπέζια σκεύη, ποτά, όπως καράφες, λευκά είδη κουζίνας και βρώσιμα εδέσματα, όπως ζελέ, μαρμελάδες και αλείμματα. Η εφαρμογή εμπορικού σήματος ζητά επίσης έγκριση για βιβλία μαγειρικής.

Επιπλέον, η εγγραφή στη λίστα αναμονής διαφημίζει έναν τρόπο να ενημερώνεστε για «προϊόντα, διαθεσιμότητα και ενημερώσεις», υποσχόμενη κάτι παρόμοιο με το «The Tig», το lifestyle blog που δημιούργησε η Meghan το 2014 πριν το κλείσει το 2017. Η Meghan χρησιμοποίησε το ιστολόγιό της ως μέρος για να μοιραστεί το αγαπημένο της φαγητό και τις ταξιδιωτικές ανακαλύψεις, μαζί με προσωπικές σκέψεις. Το όνομα εμπνεύστηκε από το Tignanello, ένα μεστό κόκκινο κρασί, και όπως είχε δηλώσει στην Tory Daily, «Δοκιμάζοντας ήταν η πρώτη της φορά που καταλάβαινε πώς μιλούν οι άνθρωποι για το κρασί. Όχι μόνο για το κρασί, αλλά για τα πάντα».

Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Meghan και ο Πρίγκιπας Harry βρίσκονται δημόσια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το 2020, όταν το ζευγάρι έκανε την τελευταία του ενημέρωση στη σελίδα του στο @SussexRoyal στο Instagram αφού αποχώρησε ως εργαζόμενα μέλη της βασιλικής οικογένειας.

Η Meghan μάλιστα, έκλεισε τα προσωπικά της προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (συμπεριλαμβανομένης της σελίδας της στο Instagram με 3 εκατομμύρια ακόλουθους) και το ιστολόγιο «The Tig» αφού αρραβωνιάστηκε με τον πρίγκιπα Harry.

Αφού η Meghan και ο Πρίγκιπας Harry παντρεύτηκαν τον Μάιο του 2018, οι ειδήσεις για το βασιλικό έργο τους εμφανίστηκαν στους λογαριασμούς @KensingtonRoyal μαζί με ενημερώσεις για τον πρίγκιπα William και την Kate Middleton. Την επόμενη χρονιά, το ζευγάρι ξεκίνησε μια ξεχωριστή σελίδα στο Instagram, @SussexRoyal, ως μέρος του σχεδίου να ιδρύσει ένα ξεχωριστό γραφείο από τον William και την Kate.

Η Meghan αργότερα είπε στο περιοδικό «The Cut» της Νέας Υόρκης σε μια συνέντευξη του 2022 ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των βασιλιάδων έρχονται με πολύ αυστηρούς κανόνες.

«Υπάρχει κυριολεκτικά μια δομή με την οποία αν θέλετε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες του παιδιού σας, ως μέλους της οικογένειας, πρέπει πρώτα να τις δώσετε στη Βασιλική Ρότα», είπε η Δούκισσα του Σάσεξ, αναφερόμενη στο χώρο των μέσων ενημέρωσης του Ηνωμένου Βασιλείου. Αναρωτήθηκε γιατί θα έπρεπε να δημοσιεύσει φωτογραφίες του παιδιού της στα μέσα ενημέρωσης προτού μπορέσει να τις «Μοιραστεί με τους ανθρώπους που αγαπούν το παιδί της».

Στην ίδια συνέντευξη, η Meghan αποκάλυψε, «Θέλεις να μάθεις ένα μυστικό; Επιστρέφω… στο Instagram». 

Ήταν μια μεγάλη αλλαγή στην προοπτική και στο πως βλέπει τα πράγματα η Meghan από τα προηγούμενα χρόνια, όταν μάλιστα αποκάλυψε ότι έμενε σκόπιμα μακριά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Για τη δική μου αυτοσυντήρηση, δεν είμαι στα social media για πολύ καιρό», είπε στο «Fortune Most Powerful Women Next Gen Summit» το 2020. «Έκανα μια προσωπική επιλογή να μην έχω λογαριασμό, οπότε έκανα ότι δεν ξέρω τι υπάρχει εκεί έξω, και από πολλές απόψεις, αυτό είναι χρήσιμο για μένα».

Η Δούκισσα του Σάσεξ λοιπόν, επιστρέφει στις προ-βασιλικές ρίζες της, εγκαινιάζοντας μια επέκταση του παλιού της ιστολογίου lifestyle, «The Tig», με έναν εμπιστευόμενο να λέει στο «Page Six Style» ότι θα επικεντρωθεί στο σπίτι, τον κήπο, το φαγητό και τον γενικό τρόπο ζωής των ανθρώπων. 

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση