ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: sweatshirt με κολάν και ankle boots
 

Ο Marc Jacobs σταματά την παραγωγή για τις επόμενες συλλογές του

«Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω τι θα κάνουμε ή πότε θα ξεκινήσουμε... »

Ριάνα Στυλιανού

O Marc Jacobs έχει επανεκτιμήσει τη στρατηγική του brand του λόγω κορωνοϊού. Σε μια τηλεδιάσκεψη Zoom για μια σειρά από συζητήσεις Global Conversations, η οποία έκανε το ντεμπούτο της χθες Πέμπτη 16 Απριλίου, με βάση το People, ο σχεδιαστής μόδας μοιράστηκε την απόφασή του να σταματήσει την παραγωγή της συλλογής του το φθινόπωρο του 2020 για την επερχόμενη εβδομάδα μόδας τον Σεπτέμβριο.

«Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω τι θα κάνουμε ή πότε θα ξεκινήσουμε, αλλά για να σχεδιάσω μια συλλογή χρειάζομαι την ομάδα μου», εξήγησε. «Και η ομάδα μου πρέπει να εξετάσει τα υφάσματα. Και αυτά τα υφάσματα προέρχονται από την Ιταλία. Και ταξιδεύουμε, και υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να τακτοποιηθούν. Μέχρι να ανακαλύψουμε έναν νέο τρόπο εργασίας - έως ότου δημιουργήσουμε έναν νέο τρόπο εργασίας - ή έναν νέο τελικό στόχο για να εργαστούμε, πραγματικά δεν έχουμε να κάνουμε τίποτα για αυτό το ζήτημα».

Η ανακοίνωση για την αλλαγή της πορείας της εταιρείας του είναι το αποτέλεσμα της επιδημίας του κορωνοϊού που έπληξε όλον τον κόσμο. Οι μη απαραίτητες επιχειρήσεις κλείνουν, οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις έχουν θεσπιστεί και οι αρχές έχουν δώσει εντολή στον κόσμο να μείνουν στα σπίτια τους. Αυτό οδήγησε σε ένα σημείο αιχμής για πολλές επωνυμίες που εξαρτώνται από τον καταναλωτισμό, όχι μόνο να ευδοκιμήστουν αλλά και να παραμείνουν στη ζωή με όλη αυτή την κρίση οικονομίας.

Πράγματι, η μόδα είναι μια ταχεία επιχείρηση που βασίζεται σε μια σταθερή ροή ιδεών για να την προωθήσει. Έρχονται με τη μορφή capsule collections, εκδηλώσεων, συνεργασιών μεταξύ οίκων, VIP dressing και πολλών ακόμη πρωτοβουλιών που στοχεύουν να "γοητεύσουν" τους αγοραστές σε μια όλο και πιο κορεσμένη αγορά. Και αυτό δεν μετράει καν τις τέσσερις έως έξι συλλογές που πολλοί οίκοι κυκλοφορούν κάθε χρόνο. Όλα αυτά, σύμφωνα με την έκθεση McKinsey & Company, προστέθηκαν στην αξιολόγηση της βιομηχανίας 2,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά με τον κόσμο σε ακινησία, ο Jacobs αντιμετωπίζει την πραγματικότητα ότι το μάρκετινγκ και, πιο σημαντικό, η κατασκευή των συλλογών του δεν είναι εφικτή.

«Δεν ήταν δυνατή η παραγωγή της συλλογής (Φθινόπωρο)», είπε. «Αφού την δείξαμε ήδη στη Νέα Υόρκη, στην συνέχεια πήγαμε στους εκθεσιακούς χώρους του Παρισιού, Τότε όλα αυτά ξεκίνησαν με τον κορωνοϊό. Και η Ιταλία, αν θυμάστε, έκανε shut down πρώτη. Υπήρχε πολλή ασθένεια στην Ιταλία, αλλά όλα τα υφάσματα μας, κάθε ύφασμα που αγοράσαμε με εξαίρεση δύο, προήλθαν από την απ’ αυτήν».

Όπως ο Jacobs, έτσι και πολλοί άλλοι σχεδιαστές μόδας, θα πρέπει επίσης να κάνουν παύση στις συλλογές τους. Παρόλο που είναι μια σκληρή απόφαση φαίνεται ότι αυτή την στιγμή είναι η μόνη τρέχουσα επιλογή.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση