
Κανένα άλλο μοτίβο δεν βίωσε τόσα σκαμπανεβάσματα όσο το καρό του οίκου Burberry. Από τα 90s και την Kate Moss να ποζάρει με ένα καρό νυφικό μέχρι τις σημερινές influencers, αυτό το διαχρονικό print φαίνεται να γνωρίζει μια ανανέωση... τουλάχιστο στο Instagram.
Με τα ''it'' girls της μόδας να έχουν πάρει το print σε άλλο επίπεδο κάνοντάς το να μοιάζει ολότελα καινούργιο, είναι θέμα χρόνου να σταματήσουμε να το θεωρούμε ''παλιακό'' και να πέσουμε και εμείς στην παγίδα του.
Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στις επιλογές τους και θα αντιληφθούμε ότι αυτό είναι το μοτίβο που θα αναδείξει το στυλ μας σήμερα κιόλας.
Με τον Riccardo Tisci να αναλαμβάνει τα ηνία του οίκου και να αποκαλύπτει την πρώτη του συλλογή τον περασμένο Σεπτέμβριο μαζί με μια επική συνεργασία με την Vivienne Westwood, τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα από την πρώτη στιγμή. Ο πρώην σχεδιαστής του οίκου Givenchy θέλησε ν' αναβιώσει το μοτίβο της αγγλικής αριστοκρατίας με ένα πιο φρέσκο punk τρόπο.
Και προφανώς δικαιώθηκε...